4 упражнения, с които ще забравите за болките в кръста и прищипаните нерви

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
По-здрави
4 упражнения, с които ще забравите за болките в кръста и прищипаните нерви
6150
4 упражнения, с които ще забравите за болките в кръста и прищипаните нерви

Болката в долната част на гърба може да възникне по много причини . Понякога това показва сериозни нарушения в тялото, а понякога физическо пренапрежение, внезапно движение, тежко повдигане или дълъг престой в неудобно положение стават причините за нея. Ако се окажете в точно такава ситуация и тялото ви е пронизано от непоносима болка, която се излъчва от лумбалната област към крака, тогава правилната физическа активност ще ви помогне по-добре от всяко лекарство.

Ние подбрахме няколко прости упражнения, препоръчани от лекарите, които ще облекчат болката ви и ще ви помогнат да се справите занапред с нея

 

Целта на занятията е да се облекчи спазъм на мускула piriformis, който притисна седалищния нерв.

 

Темпото на упражнението е бавно. Не се преуморявайте. При силна болка не забравяйте да се консултирате с лекар. Времето за изпълнение на всяка поза е 30 секунди.

Начална позиция - седнали на стол, гърбът е прав, краката са свити в коленете и образуват прав ъгъл. Поставете крака, от страната която ви боли, така че да е успореден на пода. Поставете ръцете си върху прасеца на възпаления крак и, използвайки го като опора, бавно се наведете напред колкото се може по-ниско. Спуснете ръцете надолу и задръжте в това положение за 30 секунди. След това бавно се върнете в изходна позиция и, сменяйки краката, го изпълнете отново.

2.

Изходно положение - легнете по гръб, изправени крака. Повдигнете възпаления крак перпендикулярно на пода и го огънете в коляното. Поставете едната ръка на коляното си, а с другата хванете глезена. Опитайте се да не променяте позицията на глезена и насочете коляното към петата на другия крак. Когато почувствате мускулно напрежение, останете в това положение за 30 секунди и, като променяте краката си, повторете упражнението.

3.

Изходно положение - легнете по гръб, изправете краката. Прекарайте възпаления крак върху другия крак, така че стъпалото да е прекръстило коляното ви. Поставете противоположната ръка на коляното си и с малко усилие я насочете напред към слънчевия сплит. След като усетите, че мускулът е напрегнат, задръжте в това положение в продължение на 30 секунди. Сменете краката и направете упражнението отново.

4.

Изходно положение - легнете по гръб, изправени крака. Кръстосайте крака, така че единият да е отгоре. Хванете краката си с ръце и с тяхна помощ се опитайте да стигнете до коляното на възпаления крак до рамото на същата страна на тялото. Какво да правите по-нататък, вече знаете. Усещайки напрежението в мускулите, задръжте в това положение в продължение на 30 секунди. Отпуснете се и повторете упражнението отново, като промените краката си.

Изпитвали ли сте болки в гърба? Какво ви помогна да се справите?

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft