6 Януари 2015
16401
Една марка предизвика остри критики в модният свят, защото моделите плюс бяха облечени в дрехи с нормални размери.
Това е новата марка на модната дизайнерка Кортни Смит от Ню Йорк, която стартира провокативни кампания за модели с плюс величие.
Мотото на кампанията е "Жените са красиви във всяка опаковка".
Смит заяви, че се притеснява, че във всички рекламни кампании се появяват само слаби модели и каза, че тя би искала да разбие предразсъдъците за афроамериканките.
Модните критици казват, че е отблъскващо едри жени да се показват в рокли, които очевидно не съответстват на тяхната конструкция.
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари