Гладуване по системата на Пол Брег

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Гладуване по системата на Пол Брег
116734
Гладуване по системата на Пол Брег

Пол Брег е специалист по хранене и един от пионерите на Американското движение за уелнес и здравословен начин на живот . Той проповядва лечебното гладуване с цел изчистване от токсините , хранене само с екологично чисти храни , пиенето единствено на дестилирана вода и сокове (които съдържат дестилирана от природата вода), ежедневните физически упражнения и гимнастика, както и хранителен режим, в който доминират плодовете и зеленчуците.

Пол Брег е също така застъпник на дълбокото дишане, излагането на слънчева светлина с цел зареждане на тялото с енергия, добрата стойка на тялото и почивката.

Брег е абсолютен противник на солта, както и на водата от крана. Вярва, че ако води подходящия здравословен начин на живот, съвременният човек може да живее спокойно до 120 години (цитира Битие 6:3 – “Дните ви ще бъдат 120 години”).

Пол Бре г предлага следната схема:

Всяка седмица въздържане от храна в продължение на 24 или 36 часа, като през това време се приема само дестилирана вода . При завършване на гладуването се ядат салати от сурови зеленчуци без сол и мазнина, но с лимонов сок.

 

След четири месеца редовно практикуване на такива ежеседмични гладувания се пристъпва към 7-дневно гладуване, след още няколко месеца – към 10-дневно.

Добре е например през януари да се проведе 7-9-дневно гладуване, а през пролетта да се предприеме lО-дневно въздържане от храна, за да се изчисти организмът от шлаките, натрупани през зимата. По време на гладуванията трябва да се поддържа физическа активност с дълги разходки на чист въздух.

Завършването на гладуването се провежда по следния начин: през последния ден, около 5 часа следобед, се обелват 4-5 средно големи домата, нарязват се, пускат се в малко количество кипяща вода и веднага се свалят от огъня. Това е първата храна. На следващия ден сутринта се изяжда салата от настъргани моркови,
зеле и портокали, а след това – малка порция задушени листни зеленчуци с две подсушени филийки пълнозърнест хляб. На обяд отново се яде салата от сурови зеленчуци, след това – порция варени зеленчуци. На следващия ден за закуска се изяждат някакъв пресен плод и 2 супени лъжици пшенични кълнове с мед. След това се преминава към обичайното меню, което обаче също трябва да е здравословно.

Loading the player...
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft