Диета с мюсли и ядки за 7 дни-отслабване 3кг

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Диета с мюсли и ядки за 7 дни-отслабване 3кг
22180
Диета с мюсли и ядки за 7 дни-отслабване 3кг

Спазващите диета обикновено бягат от ядките като от чума, тъй като те са с високо съдържание на калории. Ако обаче се храните по правилния начин, те биха могли да бъдат най-добрия ви приятел, когато става въпрос за сериозна офанзива за отслабване, според експерта по физическо здраве Майкъл ван Стратен.

Той е измислил тази едноседмична диета, която използва ядки и мюсли, за да ви помогне да с три килограма,като едновременно предоставяте на тялото си всичко, от което се нуждае.

Как действа диетата с ядки и мюсли ?

Ядките са супер-богат източник на мононенаситени мастни киселини , които ще помогнат да запазите сърцето си здраво. Те също съдържат протеини и витамин E, които помагат да запазим блясъка на кожата си.
Повечето ядки, но особено фъстъците , имат това, което се нарича нисък гликемичен индекс (ГИ). Това означава, че те се разтварят на захари много бавно и ви дават постоянен поток от енергия.
Мюслито ще ви държи сити и по този начин ще ви помогне да избегнете опасния глад за сладки неща. То ще ви снабди също и с протеини, витамин С и витамин В, за да подхранвате нервната си система.

За кои хора е най-подходяща диетата с ядки и мюсли?

За хора с голям апетит. И ядките и мюслито ще ви накарат да се чувствате сити за дълго време.

Какви са недостатъците?

Нужно е известно време, за да си приготвяте мюсли всяка вечер. Очевидно е, че всеки алергичен към ядки, не трябва да пробва тази диета.
Прочетете тези пет лесни правила, след което последвайте седем дневния план за хранене.

1. Трябва да се яде всичко в списъка за всеки ден.

2.Можете да размените менютата на четните и нечетните дни, или да размените един ден с друг, но никога не разменяйте отделни ястия от един ден с други от друг ден.

3. Трябва да се пие най-малко 1 - 2 литра вода всеки ден.

4. Към дейността, която обикновено извършваме, трябва да добавите 20 минути пеша всеки ден, които да завършват с интензивно дишане и изпотяване.

5. Ако сте вегетарианци, можете да използвате всякаква алтернатива растителни протеини на мястото на месните и рибните рецепти.
По време на диетата може да пиете също и слаб китайски, или билков чай без захар и с резенче лимон, ако искате. Ако обикновено пият повече от четири чаши кафе на ден, вероятно ще имате главоболие след първите 24 часа без кофеин. Това ще спре след три дни и можете да си помогнал с пиене на вода. Избягвайте болкоуспокояващи, освен ако не ви боли нетърпимо.

Всеки ден трябва да ядете голяма купа мюсли, като едно от ястията в менюто ви. Можете да го направите за закуска, обяд или вечеря. Диетолозите съветват да приготвяте мюсли, точно както се приготвя в Цюрих, където е измислено. Това със сигурност не означава просто изливане на мляко на него! Ето как се прави по оригиналната рецепта:

1. Сложете четири супени лъжици с връх мюсли без захар в купа. Добавете портокалов, или ябълков сок и разбъркайте, докато стане на каша.

2. Добавете малко нискомаслено био кисело мляко и една чаена лъжичка мед. Разбъркайте отново, покрийте и поставете в хладилника, преди да си легнете.

3. Преди ядене, добавете една супена лъжица сметана, разбъркайте добре, след това добавете пресни сезонни плодове (ябълки, ягоди, боровинки, малини, праскови, манго, или каквото друго е в сезона).

Сега сте готови да започнете след седем дни план.

Дни 1 - 3 - 5 и 7

Закуска:
Голяма купа мюсли

Обяд:
Пълнозърнести питки , пълни с хумус и смесена салата, 1 голяма праскова/ябълка

Следобедна закуска:
50 г безсолни фъстъци

Вечеря:
Запържете зеленчуци и пилешки гърди , поднесете ги със салата от оризови макарони, настърган суров морков и парче пресен пъпеш, поръсени с няколко нарязани пресни ментови листа

Преди лягане:
Малка чепка грозде

Дни 2 - 4 и 6

Закуска:
2 филийки пълнозърнест препечен хляб, едната намазана с 2 ч.л. фъстъчено масло, а другата с банан

Следобедна закуска:
Микс от сушени сини сливи, кайсии и ядки

Обяд:
Голяма купа мюсли

Вечеря:
Филета от писия, запържени в малко зехтин и малка бучка масло със зелени зеленчуци , салата от варени картофи и домати с лук. За десерт-шейк от киви и манго. Поставете нарязаните, белени манго и киви в блендера, добавете 2 супени лъжици гъсто кисело мляко и половин литър соево мляко и разбъркайте, докато се получи гладка смес.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft