Диета с чесън-отслабване 3кг за 7 дни

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Диета с чесън-отслабване 3кг за 7 дни
29031
Диета с чесън-отслабване 3кг за 7 дни

Диетата с чесън е не само метод да отслабнете бързо , но също така е начин за подмладяване на организма и за прочистване от токсини. В срок от 7 дни, авторите на диетата обещават, че можете да отслабнете с 2-3 кг и ще подобрите цялостно здравето си.

Чесънът има силни антибактериални и антисептични свойства.

Чесънът укрепва сърдечно-съдовата система предотвратява развитието на атеросклероза, борейки се с бавния метаболизъм. Една от основните причини за такава голяма полза от чесъна е способността му да намалява кръвните нива на свободните радикали.

Чесънът съдържа:
Всеки 100 г чесън съдържа:
Калории: 106 калории
Протеини: 6,5 г
Мазнини: 0 г
Въглехидрати: 21,2 грама
Вода: 70 мг

Примерен план на диетата с чесън:

Ден 1
Закуска: Сокът от един лимон, чеснов хляб (100 г брашно, 1 яйце, 1/2 чаша вода, 1 скилидка чесън).
Обяд: Чай от лайка и салата - 100 г прясно зеле, сок от половин лимон, 1 скилидка чесън, 1 ябълка.
Вечеря: сок от каквито и да е зеленчуци и сандвич с чеснова паста - 3 скилидки чесън, 1 домат, филийка ръжен хляб.

Ден 2
Закуска: микс от ябълки, чесън и овесена каша - 3-4 скилидки чесън, 1-2, сварени моркова, 1 печена ябълка.
Обяд: ябълков со к и пълнени домати (3 средни домата) 4-5 скилидки чесън, 1 супена лъжица растително масло.
Вечеря чай и пюре с чесън - 2-3 глави чесън, тиквички, растително масло, сол.

Ден 3
Закуска: плодов сок и чесън, салата -1 скилидка чесън, 1 малка варено цвекло, 3-4 сини сливи.
Обяд: чай от билки и чеснова супа - 2 глави чесън, 0,5 литра зеленчуков бульон, 1 картоф.
Вечеря: Чай от горски плодове и лека салата с чесън.

Ден 4
Закуска: плодов сироп и овесени ядки с чесън.
Обяд: отвара от шипки и супа с чесън - 1 скилидка чесън, 1 картоф, 200 мл вода, сол, 1 супена лъжица растително масло.
Вечеря: чай и чеснови бухти - 1 картоф, 2-3 скилидки чесън, 1 яйце, сол, растително масло.

Ден 5
Закуска: мляко и варени яйца с майонеза и чесън.
Вечеря: компот от сушени ябълки и чесън със сотирани зеленчуци.
Вечеря: какъвто и да е плодов сок и пържени гъби с чеснов сос - 100 г пресни гъби, 1 скилидка чесън, 3 супени лъжици бяло вино, 2 супени лъжици брашно, растително масло.

Ден 6
Закуска: чай от лайка и плодова салата с чесън -1 скилидка чесън, една ябълка, 1 супена лъжица стафиди, 1 чаена лъжичка мед, 100 г пресни плодове.
Обяд: лимонов сок и бульон чесън - 1 скилидка чесън 0,5 литра вода, билки и сол.
Вечеря: чай и пържени яйца с чесън .

Ден 7
Закуска: настъргани моркови с чесън , какъвто и да е прясно изцеден сок.
Обяд: чай от билки и чеснови топки - 2 глави чесън 1/2 яйца, 100 грама бял хляб, сол, растително масло, 1 цвекло, малко мляко.
Вечеря: мляко и салата със сирене и чесън - 3-4 скилидки чесън, 100 грама сирене, 1 супена лъжица майонеза.

Това, което липсва в диетата са продукти, които съдържат протеини, но тя съдържа много прости въглехидрати и мазнини.
 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft