1 просто упражнение Х 5 минути дневно = тънка талия и плосък корем. Минус 3 см само за седмица! (Видео):

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
Фитнес и Спорт
1 просто упражнение Х 5 минути дневно = тънка талия и плосък корем. Минус 3 см само за седмица! (Видео):
2249
Източник: blitz.bg
1 просто упражнение Х 5 минути дневно = тънка талия и плосък корем. Минус 3 см само за седмица! (Видео):

Сигурно сте виждали по телевизията или в Интернет видеа и снимки на йога-последователи, които изпълняват т.нар. коремен вакуум . Ако досега тази гледка ви се е струвала плашеща и неестествена, то е време да премислите! Вие просто не сте наясно с ефективността на това упражнение!

Вакуумът помага за укрепване на коремните мускули и подобряване функционирането на вътрешните органи.

Това упражнение всъщност е техника от йогата, която се използва като част от асана за масаж на вътрешните органи.

Първите пионери в бодибилдинга забелязали, че гълтането на корема създава красив триъгълен силует на торса в профил и започнали да го включват в спортните си пози.

тънка талия

Упражнението е подходящо както за мъже, така и за жени.

С него ще ускорите метаболизма , ще "включите" коремните мускули и ще накарате ендокринната си система да заработи по-добре. 

Самият Арнолд Шварценегер се е възползвал от техниката, за да се сдобие с тънка талия!  

Днес ще ви разкажем по-подробно как да изпълнявате това упражнение, за да постигнете резултат, на който да завиждат всички! 

Как работят мускулите 

Един от най-труднодостъпните мускули на корема е напречният. Да го накарате да работи не е много лесно и именно заради слабостта му се образува мастният слой.

С помощта на класически упражнения тренирате правия мускул на корема. Вакуумът помага да ангажирате както повърхностните, така и дълбоките мускули, включително и напречните.

Привържениците на здравословния начин на живот и спортистите използват това упражнение, за да намалят обема на талията си и да се сдобият с плосък корем.

Арнолд Шварценегер

Ако го правите по 5 минути дневно, само за седмица талията ви ще намалее с 3 см. И това не са просто думи!

Техника на изпълнение

Легнете по гръб. Поставете ръцете на малко разстояние от тялото и свийте коленете. Отпуснете мускулите си и бавно издишайте.

След това приберете мускулите на корема навътре. Задръжте дъха си за около 10-15 секунди. Издишайте леко, поемете пак въздух и се опитайте да свиете корема възможно най-много.  

Останете така 10-15 секунди. След това издишайте, отпуснете стомаха и направете няколко вдишвания.

В останалите позиции на тялото техниката е аналогична. 

Упражнението се изпълнява няколко пъти. За новаци обикновено са достатъчни от 3 до 5 повторения. 

За най-добри резултати застанете пред огледалото, за да виждате успехите си и да усъвършенствате техниката. 

Фитнес треньорите казват, че е най-добре да правите упражнението сутрин, преди още да сте закусили. То ще "събуди" метаболизма ви и ще изпрати мощен приток на кръв към всички органи.

На пълен стомах изпълнението на упражнението е малко по-трудно, а задържането на дъха може да влоши общото ви състояние, така че е по-добре да не рискувате! 

Противопоказания 

Упражнението не трябва да се изпълнява от бременни жени. Не е добре и да го правите, ако сте в цикъл.

Вакуумът не се препоръчва и за хора, страдащи от остри заболявания на органите в коремната кухина и малкия таз, хронични храносмилателни заболявания в момент на обостряне и тумори.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft