5-те грешки, които правите, за да стопите мазнините!

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
Фитнес и Спорт
5-те грешки, които правите, за да стопите мазнините!
26046
Източник: fitbg.net
5-те грешки, които правите, за да стопите мазнините!

Грешка 1

 

Кик-бек

Правите много изолирани упражнения, които натоварват един мускул като “Бицепсово сгъване с гирички”, “Кик-бек” и т.н.. По този начин няма да имате добри и бързи резултати.

Чрез тези упражнения стимулирате един мускул и това не стимулира достатъчно мускулни влакна, за да изразходите достатъчно енергия и да постигнете желаното горене на калории. Ако искате да изгаряте достатъчно калории и от там да горите мазнини е необходимо да се насочите към други упражнения. Това са базовите упражнения. Чрез тези комплексни упражнения, ще можете да натоварите 10 пъти повече мускулни влакна и да изгорите повече калории, а от там повече мазнини!

 

Грешка 2

Умора

Дълги и изтощителни кардио тренировки. Познато ли ви е?? Вярно е, че ако искате да изгаряте мазнини е хубаво да комбинирате тренировките с кардиото, но има правилен начин и грешен начин. Дългите и изтощителни кардио тренировки единствено ще ви донесат психическа умора и малка загуба на калории. За мен правилният начин е наблягането на силовата тренировка, защото тя носи след себе си по-голяма загуба на калории. Ако искате да правите кардио, използвайте времето след тренировка и сутрин на гладно (между 20-40 минути, но не повече). Така съчетана тренировка + добро хранене ще ви даде оптимални резултати.

 

Грешка 3

 

Мазнини в коремнта област

1,2,20,50 …. 500 коремни преси. Скучно и безсмислено. Правенето на традиционните коремните преси всеки ден по 100 пъти, няма да ви помогне да постигнете желаните “six pack”. Коремните мускули са като всички останали мускули и те се нуждаят от почивка. Това, което трябва да направите е да изгорите така наречените мастни натрупвания на корема. По този начин ще изпъкнат коремните мускули. 

 

Грешка 4

 

Правите дъли силови тренировки.

Виждал съм хора, които тренират с часове и все още не постигат желаните резултати. Защо? Всичко се крие в хормоните. Тренировката трябва да е тежка, бърза и не на последно място умна. Трябва така да направите всичко, че да накарате хормоните ви да работят за вас. Тренирам по 4-5 дни седмично силова тренировка. Продължителността на моята тренировка е между 30-35 минути без загрявката и кардиото. Така стимулирам желаните хормони и оставям тялото ми само да изгори мазнините, които искам! 

 

Грешка 5

 

Гладуване

” Няма да ям!! Така би трябвало да стане! ” Пълни глупости! ” Свалих 3-5 кг за седмица!!!” За колко време ги върна и качи отгоре? Йо-Йо! Тялото е умно и няма да можете да го излъжете толкова лесно. Хранете се с качествена и хубава храна! Това е истината. Нека ви дам един пример, за да добиете представа.

Два подхода! Първият: Имам кола, но нямам много гориво, за да я зареждам. Естествено където мога се опитвам да я пусна по инерция, за да спестя гориво. Вторият: Имам кола и неограничено гориво. Повярвайте ми ще натискам повече и повече газ без да мисля за горивото!

Досетихте ли се вече! Метаболизма ни работи по същия начин! Когато му давате достатъчно храна и енергия ще работи на пълни обороти, а когато се опитвате да му давате малко енергия, ще забави оборотите и ще отслабвате бавно, а в някой случаи просто ще спрете!!

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft