7 упражнения за 7 минути за справяне с болките в гърба, които трябва да правим по- често (снимки)

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
Фитнес и Спорт
7 упражнения за 7 минути за справяне с болките в гърба, които трябва да правим по- често (снимки)
4480
7 упражнения за 7 минути за справяне с болките в гърба, които трябва да правим по- често (снимки)

Заседнал начин на живот и неправилна позиция на тялото през деня водят до различни заболявания на гръбначния стълб. Според статистиката почти половината от населението в света изпитва някакъв проблем с гърба.

Започнахме да прекарваме повече време на компютърната маса и да ходим и да се занимаваме с физически труд все по-малко. Проблемът е, че телата ни не са проектирани за постоянно седене. Резултатите от изследванията показват, че този начин на прекарване на времето значително намалява продължителността на живота. Затова е много важно да се движите повече и да правите упражнения, които ще укрепят мускулите на гърба.

Предлаганите упражнения са отлична терапия, подкрепа и разтягане на мускулите на гърба. Този план за упражнения може да се направи у дома или на работа. Само 7 минути на ден, за да се грижите за здравето на гърба си и да се отървете от дискомфорта и болката в гръбначния стълб!

УПРАЖНЕНИЯ ЗА РАЗТЯГАНЕ НА ГЪРБА

Легнете на гърба си, повдигнете десния крак нагоре, държейки го с ръце. Задръжте тази позиция за 20 секунди, след това направете същото с другия крак.

Легнете на гърба си и огънете лявото коляно. Спуснете го бавно на дясната страна и с дясната ръка се опитайте да натиснете възможно най-ниско към пода. Лявата ръка и рамото не трябва да се откъсват от пода. Задръжте тази позиция за тридесет секунди.

Отпуснете се и повторете с другия крак. Повторете 2-3 пъти от всяка страна. Необходимо е да се извършват движения плавно, без резки потрепвания. Ако движенията причиняват болка - струва си да намалите ъгъла на въртене.

От легнало положение, огънете краката си, повдигнете едното коляно и го издърпайте възможно най-близо до гърдите. Задръжте за половин минута, след това го направете с другия крак. Повторете 5 пъти с всеки крак.

Легнете на гърба си, огънете коленете, повдигнете единия крак, поставете петата върху коляното на другия крак. Хванете се за глезена и бавно го издърпайте възможно най-близо до гърдите. Задръжте така за половин минута. След това повторете движението с другия крак. Правете 3 пъти с всеки крак.

Поставете ръцете си върху коляното на единия крак, а другия крак изпънете назад, както е на снимката. Дръжте гърба си изправен и го дръжте в това положение за половин минута. Повторете движение с другия крак.

Легнете отстрани, хванете горната част на крака за глезена и се дръпнете назад. Дръпнете за половин минута, след което повторете от другата страна. Това упражнение също разтяга добре мускулите на бедрата.

В изправено положение намерете опора на височината на талията. След това се наведете напред. Задръжте тази позиция за половин минута. Направете кратка почивка и повторете. Това упражнение разтяга гръбнака перфектно.

Сега знаете как да се отървете от болката в гърба . Тези упражнения са доста прости, но ефективни. Можете да ги изпълните веднага щом почувствате дискомфорт. И е по-добре да добавите поне част от тях към ежедневната си тренировка .

Извършвайте всички движения бавно, без резки движения, опитвайки се да разтегнете добре мускулите си. Основното нещо е да ги правите редовно! Силният и здрав гръб значително ще подобри качеството на живота ви.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft