5 Октомври 2014
29708
Начинът, по който жените мислят и говорят за тялото оказва влияние на това, което децата мислят за собственото си тяло, това е посланието на новата кампания на Dove.
Във видеото със заглавие Legacy компанията помолили пет майки и техните дъщери индивидуално да опишат какво всяка една от тях мисли за своето тяло. Крайният резултат е, че това, което притеснява майките е отразена в становището на техните дъщери.
Новата кампания на Dove казва, че е време за промяна на начина, по който жените говорят за тялото си, за да се създаде здрава връзка към външния вид на децата.
Loading the player...
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари