Ето кой всъщност е мъжът, от когото Натали Трифонова чака дете

вход през zajenata.bg
За Жената
Звезди
Ето кой всъщност е мъжът, от когото Натали Трифонова чака дете
5896
Снимков материал: pixabay.com
Ето кой всъщност е мъжът, от когото Натали Трифонова чака дете

Качи се на мотора му и забременя! Така с насмешка описват в мрежата най-потайната светска двойка у нас в момента - засуканата синоптичка Натали Трифинова и най-успешният ни състезател в моторните спортове Мартин Чой. Както „Уикенд” вече писа, двамата чакат син само година и половина след телевизионното гостуване на шампиона в предаването „Култ”, където тихомълком започна флирта с Натали.

Тогава той докара мотора си в студиото на „Би Ти Ви”, а дългокраката блондинка го яхна пред камерите. После къде и колко я е возил на машината си Чой – не се знае, но резултатът е бременен корем около шестия месец.

 

И ако за често одумваната хубавица Натали се човъркат доста подробности - от краката ѝ в сантиметри до пикантерии от личния живот - за нейния нов любим Мартин Чой знаят само малцина в мотосредите. 41-годишният шампион по мотоциклетизъм е роден в София, но има азиатски корени. Фамилията му Чой идва от неговия дядо, който е кореец. Макар вече трето поколение,

корейската жилка на Мартин е изписана на лицето му

с леко дръпнати очи и винаги усмивка до ушите. От такъв екзотичен хубавец се очаква да е голям сваляч с дебело секс тефтерче, но за личния си живот Чой мълчи като партизанин и само най-близкото му обкръжение е наясно с любовното му минало. Знае се само за връзката с майката на дъщеря му, която сравняват по блонди линия с Натали Трифонова.

Семейството на моториста отдавна се е разпаднало, но Чой и до ден днешен се грижи за щерка си Киара, както си му е редът. Тийнейджърката вече е на 15 и се увлича по лукса. Според клюките младата дама, която се занимава активно със спортна гимнастика, редовно се фръцкала с лачени дрешки и чанти за по 2000 лева. Злите езици твърдят, че Киара хич не мели брашно с новата любима на баща си – Натали Трифонова, която също обича да харчи с двеста в час. Нищо чудно обаче ледовете между тях да се стопят, след като момичето стане кака.

Покрай прикритата звездна двойка „Уикенд” се разрови по-дълбоко в миналото на мотоциклетист №1 на България, който има повече от четвърт век успешна кариера по пистите. Всичко започва от столичния квартал „Банишора”, където бащата Гинам и майката Зоя отглеждат бъдещия шампион в дома им, заедно с неговия доведен брат Свилен – дете от първия брак на родителката. 

Искрата за моторните спортове пали таткото Гинам

който е любител на бензиновите спортове. За първи път качва Мартин на малък мотор още на 6-годишна възраст. С времето амбициите на бащата стават все по-сериозни и започват ежедневни тренировки. Извън тях хлапето само се учи да кара в двора на основното си училище, в коритото на Перловската река край бул. „Сливница” и дори по алеите на болницата „Майчин дом”. Вече на 13 г. Мартин Чой се впуска в първото си състезание – старт от републиканското първенство за деца. Събира всички дечурлига от махалата, за да го гледат. С моторче 125 кубика малкият Мартин бръмчи смело по околовръстното на София, но за негово разочарование завършва на последното място. Срамът е още по-голям, тъй като победителят Калин Керин го задминава с цели две обиколки. Унизеният от провала хлапак не иска и да чуе повече за мотори.

Скоро обаче нещата се обръщат – Мартин Чой не само не се отказва от спорта, но и започва да става все по-добър на пистата. Точно когато започват победите, семейство Чой понася тежък удар. В бедните времена на прехода възскъпите разходи около Мартин докарват баща му до просешка тояга. Стига се дотам, че понякога няма с какво да се хранят. Въобще не се вижда как младият талант ще продължи да се състезава.

В най-тежкия момент неговият спасител се оказва покойният вече висаджия Богдан Василев, по прякор Боко Моториста. Покрай сенчестите си бизнеси под шапката на мафиотската групировка ВИС-2, Боко Моториста е известен като истински маниак на високите скорости и редовно се навърта в мотосредите. За него казвали, че бил с широки пръсти.

 „Дайте да помогнем на някое момче – с пари, с каквото има нужда.

Онова момченце с дръпнатите очички - добро ми се вижда

Някой ден ще стане голяма работа. Искам да му помогна, с каквото мога”, разправял по онова време висаджията на ортаците си.

Така с финансовото рамо на Боко Моториста Мартин Чой започва наново от нулата и съвсем скоро започва да печели купи и медали. През 1999 г. подземният бос умира в зверска автомобилна катастрофа. Оттогава до ден днешен Мартин Чой кара всеки мотор с №77 (номерът, с който карал Боко), а на каската му пише Боко в знак на признателност.

Приживе Боко Моториста нашумява и като герой в клипа на мазния чалга хит на Кондьо – „Мъни, мъни”. Той е човекът на мотора, който вози две голи по цици мадами. Клипът е сниман край хидропарка в „Казичене”, а моторът „Ямаха” пък е собственост на друг голям наш мотоциклетист – Сергей Сергеев – Сижи. Той също е от най-близките хора на Мартин Чой в мотосредите и след голяма победа двамата винаги се прегръщат с думите: „Това беше за нашето момче, Боко”.

За 27 години кариера Мартин Чой вдига 33 три шампионски титли – 18 пъти е бил №1 в България, има още 15 златни медала от Балкански първенства. Цели 10 сезона участва на световния шампионат за издръжливост, а наскоро записа 9-ия старт на легендарното състезание „24 часа на Льо Ман”. Най-забележителното му каране там е при второто му участие от 2016 г., когато все още е новобранец в най-престижната надпревара. Заради падане на неговия съотборник изкарва на мотора близо 15 часа, при средно каране 8 часа на състезател. Тогава в рамките на 24-те часа - от началото

до финала на състезанието е отслабнал с цели 6 кг

Запознати с моторните спортове у нас, разясниха пред „Уикенд”, че Мартин Чой има необикновени физически възможности за човек с корейски произход. В световен мащаб е рядко срещано да има азиатски състезатели на толкова високо ниво в продължение на толкова години. Една от възловите физиологични дадености на Чой се явява вестибуларният апарат, който е отговорен за равновесието и ориентацията на тялото. Неговият се оказва необикновен и във времето му помага бързо да усвои тънкостите в карането на пистов мотор. Най-вече майсторлъкът да се задържа на две колела при завои със скорост между 150 и 200 км/ч. При някои от тях ъгълът на наклона пада до 30 градуса, но Чой прехвърля машината (180-200 кг) от едната страна на другата с впечатляваща енергия. В мотосредите разправят, че по тези умения и физически качества може да се съревновава само с легендарния Богдан Николов в пика на неговата кариера.

За бъде във форма на 41 г. Чой полага огромни усилия. Всеки ден тренира по два пъти – първо сутрин тичане 15-20 км, а вечер физически упражнения в залата. По някога подготовката му включва колоездене с дистанция около 100 км. От екипа му изчисляват, че дневно състезателят изразходва енергия около 2500-3000 калории само от тренировките. 

За мотористите има приказка, че в главата си имат само шайби, болтчета и гайки. Машините и адреналинът от високата скорост са им изпили акъла и не се боят да хвърчат с близо 300 км/ч по пистите. По по-деликатен начин самият Чой признава, че

когато сложи каската, става друг човек

и понякога е поемал рискове, граничещи с безразсъдство. Такъв е случаят от преди няколко години в Португалия, когато кара на „12 часа на Портимао”, отново старт от световния шампионат по издръжливост. Още в началото се пребива тежко заради разлив на масло от мотора на друг състезател. Губи съзнание и се свестява чак в болницата, където за минути е откаран с линейка. След прегледите на главата се оказва, че мотоциклетистът се отървава само с комоцио. Другата беля обаче е, че има четири счупени ребра. Болката е поносима и лудият за връзване Чой решава да се върне на пистата и да продължи състезанието. Португалският лекар обаче отказва да го пусне. Тогава Чой звъни по телефона на своя доктор в България, за да му обясни положението. При разказа нашият лекар отсича: „Мартине, паднеш ли отново – за 20 минути си умрял”. Дори при най-лекия повторен удар кост от счупеното ребро ще се забие в белия му дроб и ще го убие в мъки. Въпреки страховитото предупреждение Чой на своя глава се връща на пистата и кара още няколко часа с четири счупени ребра, без хората от неговия отбор въобще да разберат какъв риск е поел.

Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft