И с раждането на второто си дете, Катрин доказа на целия кралски двор, че е идол за стотици момичета и жени във Великобритания. На изписването на майката и бебето, погледите на всички - фенове, анализатори и фотографи, бяха вперени не само към малката принцеса, но и към нейната майка.
Визията на Катрин за пореден път предизвика истерия, като роклята, с която тя се появи за първи път пред хората - бяла с жълти цветчета, за часове беше изкупена от магазините по лондонските улици.
Изглежда, че "ефектът Кейт" продължава да е не само актуален, но и силен. Със сигурност и занапред фирмите и модните марки ще се избиват, за да я използват за свое рекламно лице. Анализатори пък предвещават, че подобна мания ще предизвика и малката Шарлот Елизабет Даяна, която тепърва ще създава модни трендове














