5 Декември 2014
2122
Източник: БГНЕС
Директорът на онлайн компанията "Netflix" Рид Хастингс смята, че телевизията , каквато я познаваме сега, ще умре до 2030 година. Причината е постоянният спад на приходите от реклама.
Според Хастингс компаниите, които рекламират продуктите си, до две години ще започнат да влагат парите си изцяло в дигитални и интернет платформи. Това предвещава смъртта на телевизията до 2030 г. Интересно е, че американската корпорация още през 2011 г. анкетирала 50 телевизионни експерти, които изтъкнали, че конвенционалната телевизия ще достигне своя крах до две десетилетия.
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари