29 Юни 2021
                
                6263
                                Снимков материал: pixabay.com                
            Феновете на марката се възмущават, че в цялата кампания няма нито едно стандартно момиче
Много марки дрехи и козметика се опитват да вървят в крак с времето и показват в рекламите си хора с различни типове тяло и особености на кожата. Компанията H&M не е изключение и е предложила на редовните си клиенти нова колекция бански костюми.
В профила в Instagram на марката са започнали да се появяват фотографии на моделки по бикини, но потребителите са ги възприемали с много по-малък ентусиазъм от обичайното.
А работата е там, че всички момичета на снимките, без изключение, са се оказали плюс сайз размер.
 Те позират на плажа или край басейна в нови бански костюми, демонстрирайки стрии, целулит и бръчки.
.JPG)
Феновете на марката винаги са били съпричастни към позитивното отношение към тялото. Но сега те се възмущават, че в цялата кампания няма нито едно стандартно момиче.
.JPG)
"Гледам тези снимки и не съм съвсем сигурен какво се опитвате да рекламирате!", "Спрете да насърчавате нездравословния начин на живот!", "Защо моделите ви трябва да са или прекалено слаби, или прекалено дебели? Здраво момиче е това, чието тегло е нормално!", пишат потребителите в мрежата.
.JPG)
Напоследък модните марки предприемат промени, излизайки от строгите правила на модната индустрия и канят нестандартни момичета за снимки. Например Victoria's Secret се отказа от параметрите си 90-60-90 години и започна да снима модели с различни типове тяло.
По същия начин Calvin Klein взима 22-годишната певица Джейн Чика Ораника за модел на рекламната си кампания. След това обаче компанията стана жертва на свой собствен скандал, свързан с позитивното отношение към тялото, както и H&M
                Феновете на марката винаги са били съпричастни към позитивното отношение към тялото. Но сега те се възмущават, че в цялата кампания няма нито едно стандартно момиче.
"Гледам тези снимки и не съм съвсем сигурен какво се опитвате да рекламирате!", "Спрете да насърчавате нездравословния начин на живот!", "Защо моделите ви трябва да са или прекалено слаби, или прекалено дебели? Здраво момиче е това, чието тегло е нормално!", пишат потребителите в мрежата.
Напоследък модните марки предприемат промени, излизайки от строгите правила на модната индустрия и канят нестандартни момичета за снимки. Например Victoria's Secret се отказа от параметрите си 90-60-90 години и започна да снима модели с различни типове тяло.
По същия начин Calvin Klein взима 22-годишната певица Джейн Чика Ораника за модел на рекламната си кампания. След това обаче компанията стана жертва на свой собствен скандал, свързан с позитивното отношение към тялото, както и H&M
Редактор: За Жената
                
                
            Новини
                            Новини
                                                                                                Мода
                            Мода
                                                                                                Звезди
                            Звезди
                                                                                                Начин на живот
                            Начин на живот
                                                                                                Диети
                            Диети
                                                                                                Красота
                            Красота
                                                                                                                                още
                                    Любов
                                    
                                    Любов
                                                                                                                                                                        Здраве
                                    
                                    Здраве
                                                                                                                                                                        Родители
                                    
                                    Родители
                                                                        Коментари
                
                                            
                                        




                                        
                                        
                                        







