Учените разбраха какво се случва с душата след смъртта - ще потръпнете от това откритие

Мистерията на смъртта преследва човечеството от хиляди години.

През цялото това време и философи, и учени се опитват да разберат какво се случва с нас в момента на смъртта и къде отиват душите след нея. Учените от Инженерното училище Прат към университета Дюк най-накрая успяха да намерят отговора на последния въпрос.

По време на експерименти астрофизиците са установили, че човешките души отиват в далечината, но никога не умират. Те успяха да открият следи от електромагнитен живот в близкия Космос.

Неясно за съвременната земна наука, но вече потвърдено от високоточни космически инструменти, излъчването на електромагнитния живот в Космоса има няколко имена: "елфи", "сини струи", "духове". Тези явления се наблюдават на височина от 50 до 100 километра.

Според учените отвън тези явления приличат на огромни проблясвания на странни светкавици, но без облаци. Тяхната дължина надхвърля няколко десетки километра. С проблясъци за хилядни от секундата те придобиват причудливи форми.

Изследователите са убедени, че това явление може да са душите на мъртви хора, но нямат точни доказателства. Всъщност, науката още не е достигнала етапа, когато ще бъде възможно не само да се предвиди смъртта, но и да се наблюдава отделената душа.

Ако откритието на американски учени наистина касае човешки души, то това за пореден път е доказателство, че смъртта не е крайната дестинация. След като напусне тялото, душата започва свой собствен живот, само далеч от Земята.