Минералът, който ще изпомпа мазнините от корема-Проверено

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Минералът, който ще изпомпа мазнините от корема-Проверено
5439
Минералът, който ще изпомпа мазнините от корема-Проверено

Всички искаме да имаме плосък корем. Това лесно се постига чрез увеличаване на потреблението на магнезий.

Магнезият  е един от най-важните минерали за организма и въпреки това неговите ползи за здравето често се подценяват. Според Националния институт по здравеопазване:  

"Магнезият е необходим за повече от 300 биохимични реакции в тялото. Подпомага поддържането на нормална мускулна и нервна функция, поддържа сърдечната честота стабилна, поддържа здравето на имунната система и прави костите силни. 

Магнезият също помага за регулиране на нивата на кръвната захар, помага за нормализиране на кръвното налягане и, както е известно, участва в енергийния метаболизъм и протеиновия синтез. 

Повишен интерес към ролята на магнезия в превенцията и лечението на заболявания като хипертония, сърдечно-съдови заболявания и диабет. Магнезият се абсорбира в тънките черва и се екскретира през бъбреците . "

Магнезият е минерал, който е важен за растежа на чревните бактерии. Съществуват убедителни доказателства, че слабите хора имат по-добри бактерии, отколкото пълните; Оказва се, добрите бактерии намаляват усвояването на калориите, което ни предпазва от натрупване на тегло.

Те също така  минимизират газовете и дразненето, както и развалената храна, заради възпалението, причинено от храносмилателни разстройства, свързани с подуване на корема и много други здравословни проблеми.

Има много продукти, които трябва да се ползват, за да постигнем целта си:

Тъмни листни зеленчуци, банани, пъпеш, авокадо, фъстъци, семена от чиа, тиквени семки, ленено семе, кокосово мляко, картофи, сладки картофи, пиле, скариди и сурово постно месо - най-добрите продукти.

Други добри възможности включват яйца, кисело мляко, сирене, зехтин, черен шоколад, кленов сироп, както и всякакви плодове или зеленчуци.

 

Храни, които да се избягват

Храни с високо съдържание на "бързо ферментиращи захари" включват бяло брашно и пълнозърнести продукти, царевичен сироп, мед, агаве, изкуствен подсладител, манго, ябълки, круши, диня, аспержи, артишок, цвекло, броколи, зеле, карфиол, чесън, гъби, лук, царевица, боб, соя, преработени меса.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft