Сбогом на излишните мазнини в бедрата! 5 минути дневно и 3 седмици постоянство-Сега отивам за нови дънки!

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
Фитнес и Спорт
Сбогом на излишните мазнини в бедрата! 5 минути дневно и 3 седмици постоянство-Сега отивам за нови дънки!
33042
Сбогом на излишните мазнини в бедрата!  5 минути дневно и 3 седмици постоянство-Сега отивам за нови дънки!

Наскоро срещнах приятелка, която беше отслабнала много в бедрата си . Знам със сигурност, че тя не ходи във фитнеса, затова реших да науча тайната й по какъвто и да е начин.

Подкуп под формата на шоколад  свърши своята работа и тайната беше разкрита.

Как да отслабнете в бедрата

Техниката, която носи забележителен резултат, е разработена от американския треньор Трейси Андерсън. Изпълнението на комплекс от упражнения е лесно, можете да го направите, преди да си легнете, без да ставате от леглото. Успехът зависи от постоянството!
С малкото си тегло не мога да се похваля с перфектни бедра, затова реших да опитам. Ефектът беше забелязан незабавно. След около 3 седмици мускулите се стягат и краката са визуално по-слаби! Тези пет минутни тренировки работят качествено на гърба, предната и вътрешната част на бедрата.


Правете упражнения на равна повърхност. Създайте си навик да ги правите преди лягане, дори и по пижама.

Заемете първоначална позиция : легнете по гърб и поставете ръцете по тялото, краката ви са повдигнати, а пръстите на краката са опънати. Огънете двата крака в колената и се върнете в началната позиция. Необходимо е да се създаде напрежение в предната част на бедрото. Ако е трудно, подкрепете тялото с ръцете си. Направете 10 повторения.

Ако направите всичко правилно, ще почувствате топлина в краката си и леко изтръпване.

Починете 20 секунди и се пригответе да направите второто упражнение. Началната позиция е подобна на предишната. Само сега краката се навеждат последователно. Опитайте се да издърпате петата до задните части колкото е възможно повече. Повторете 10 пъти за всеки крак.

Не забравяйте да си починете след всяко упражнение. За да накарате бедрата и пресата да работят едновременно, трябва да направите следното. Легнете на гърба си с повдигнати крака, извършете махове, отделете задните части от повърхността и опънете горната част на краката си. Това е сравнително сложно упражнение, започва се с 10 повторения и постепенно се увеличава до 20.

Легнете на гърба си, вдигнете краката си и ги кръстосайте. Те трябва да се държат един друг с малко натиск. Разтворете коленете си настрани, опитайте се да задържите ходилата сключени, върнете в началната позиция. Направете 10 упражнения и променете крака, който е отгоре. Повторете още 10 пъти.

Здравословният начин на живот е много важен. Но не всеки има време и пари за фитнес с личен треньор. Отслабване в краката и бедрата е повече от възможно, най-важното - не бъдете мързеливи и го правете непрекъснато.
Не забравяйте за правилното хранене , защото упражненията няма да помогнат, ако дъвчете теста и сладкиши през нощта.


Ако ви харесаха тези упражнения - споделете ги, за да не се загубят!

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft