Тренировки за горната част на тялото

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Фитнес съвети
Тренировки за горната част на тялото
4897

Тук ще вземете в предвид съветите на фитнес звездата Пиа Джонсън. Тренировките й за рамене и гърди са в различни дни, но вие ако нямате време ги комбинирайте. Правете доста загряващи серии, като преди да започнете с гърдите направете 1 – 3 много леки серии с поне 15 повторения от вашето първо упражнение. Направете пълен стречинг на мускула след тренировката с тежести, като за гърдите застанете в рамката на вратата, опрете предмишница на нея успоредно на пода и се наклонете напред: за раменете кръстосайте ръка отпред, хванете я за лакътя, издърпайте леко и задръжте.
 

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Упражнения и фитнес
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft