Полезни съвети
6 световни мистерии, които учените все още не могат да разгадаят:

Нашият свят е колекция от тайни и мистерии , които учените се опитват да разгадаят. Понякога това завършва с успех, но има неща, които все още са извън нашето разбиране.

Изданието Reader`s Digest публикува списък на  най-големите световни мистерии , които учените все още не могат да разгадаят:

И така, кокошката или яйцето?

кокошката или яйцето

От детството сме чували тази гатанка от по-възрастните. „Кое е първо: кокошката или яйцето?“ Британски учени са доказали, че едно яйце не може да се образува без кокошка, тъй като в яйчниците им се образува специален протеин. Но друга група изследователи смятат, че кокошите яйца може да са еволюирали от други видове яйца. Следователно въпросът остава актуален и дискусиите между учените продължават и до днес.

Как се е образувала Вселената?

Вселена

Човечеството знае много малко за Вселената. Не знаем колко е голяма, какво съществува извън нашата галактика, какво се случва вътре в черните дупки. Също така не знаем със сигурност как се е образувала самата Вселена, въреки теорията за Големия взрив. Дали е възникнала преди много милиарди години или винаги я е имало?

Как са построени пирамидите в Египет

Египетски пирамиди

Всички се възхищават на пирамидите, построени преди хиляди години в Египет, но всеки се чуди как са построени. Да се ​​строят такива конструкции дори сега е истинско чудо. Има учени, които смятат, че са построени от извънземни от друга планета. Други учени смятат, че отговорът се крие в рампи, мокър пясък и макари.

Защо човек спи

жена спи

Учените са изследвали човешкото тяло почти напълно. С годините научаваме все повече и повече за себе си, но сънят си остава загадка и до днес. Или по-скоро не самият сън, а защо човек има нужда от него.

Една обещаваща теория е, че сънят играе важна роля в пластичността на мозъка. Но все още не е намерен окончателен отговор.

Какво се случи с Амелия Еърхарт

Амелия Еърхарт полет

Когато човек изчезне, рано или късно го намират. Или жив, или мъртъв. Но Амелия Еърхарт не е открита повече от 80 години.

Амелия Еърхарт беше първата жена, прелетяла самостоятелно през Атлантическия океан и първият човек, който направи единичен полет от Хаваите до континенталната част на САЩ. Но по време на опита си за околосветско пътешествие през юли 1937 г., Еърхарт изчезва над Тихия океан и останките от нейния самолет никога не са открити. Изчезването й остава една от най-големите неразгадани мистерии на ХХ век. Дали е загубила контрол и е потънала? Кацнала ли е на пустинен остров? Никой не знае.

Има ли живот след смъртта

живот след смъртта

Има ли задгробен живот, от който човек не се връща? Трудно е това да се изследва, тъй като не можеш да се върнеш след смъртта. От там връщане няма. Някои учени обаче настояват, че животът след смъртта е действителен, доказан научен факт. Други обаче твърдят, че животът след смъртта е невъзможен от гледна точка на квантовата физика.

Как е започнал животът

Извънземно участие? Създаден от Бог? Никой не знае как точно е започнал животът. Учените все още спорят.