90% от болестите биха могли да бъдат избегнати, ако всеки знае за важната роля на червата

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
Здравословно хранене
90% от болестите биха могли да бъдат избегнати, ако всеки знае за важната роля на червата
3248
90% от болестите биха могли да бъдат избегнати, ако всеки знае за важната роля на червата

 

Малко хора знаят, но алергии, артрит, главоболие, кожни заболявания, тумори и други здравословни проблеми са свързани с чревна недостатъчност.

След като човек сдъвче храната и стомахът я смила, тя попада в червата, където се усвояват хранителни вещества и остават само отпадъци.

През първата половина на 20-ти век хирургът на английския крал Арбутнот извърши над хиляда екстракции на дебелото черво. Той свързва всички заболявания със запек и лекува пациентите си просто като премахва дебелото черво. Едно момче е излекувано от тежка форма на артрит, една жена е напълно излекувана от гуша.

Тези и други експерименти убедиха хирурга Лейн, че чревното отравяне, особено дебелото черво, причинява заболяване в други части на тялото.

Вторият лекар и американски писател Бернард Дженсън твърди, че медицината взема предвид само онези токсини, които влизат в тялото, и не оценява тези, които се образуват в червата и се разпространяват в цялото тяло.

Почистването на дебелото черво е много важна процедура .  Червата насърчава усвояването на хранителни вещества и най-важното - премахва токсините от тялото.В случай на дисфункция на червата, паразитите и остатъците от храна могат да проникнат в кръвта и лимфата, причинявайки различни здравословни проблеми: възпаление, инфекции, алергии, акне, запек, артрит, ревматизъм, астма, проблеми със сърцето и дишането, умора, депресия, липса на концентрация, агресивност, панически атаки и т.н.

Основните причини за заболявания са следните състояния:

1. Фекално замърсяване

2.

Чревна дисбиоза

3. Синдром на раздразненото черво (IBS)

4. Глутен и цьолиакия

Нека да разгледаме всеки поотделно:

1. Фекално замърсяване

Бялото брашно е много опасно за организма. Варенето на брашно и вода на слаб огън ще ви помогне да направите лепилото достатъчно силно, за да поправите стара книга.

С течение на годините храни, които съдържат бяло брашно, оставят слой върху чревните стени, особено в дебелото черво. Всеки ден това лепило се натрупва все повече и повече и води до запек и непълно изпразване.

Освен това заседналият начин на живот, замърсяването, лекарствата, рафинираните храни, захарта, химическите добавки, стресът и липсата на витамини, минерали и други хранителни вещества също влияят върху натрупването на отпадъчни продукти в червата .  Това засяга бактериалната флора и забавя метаболизма.

2. Чревна дисбиоза

При дисбаланс в чревните бактерии възникват много здравословни проблеми. Прекомерната консумация на захар и протеини, грешната комбинация от храни, както и лаксативи и антибиотици причиняват чревна дисбиоза.

3. Синдром на раздразненото черво (IBS)

Синдромът на раздразненото черво се характеризира с хронични симптоми като метеоризъм (метеоризъм), подуване на корема, запек, диария (диария), болка и колики в долната част на корема.

IBS може да бъде причинена от гъбички, паразити и патогенни бактерии, както и безпокойство или стрес. IBS води до различни хронични заболявания и дори рак.

4. Глутен и цьолиакия

Глутенът е протеин, който за съжаление присъства все повече в храната ни всеки ден.Обикновено се използва, за да направи масите по-меки и еластични.

Много често алергията към глутен причинява сериозни заболявания, включително целиакия .  При цьолиакия имунната система създава антитела срещу глутена и може да унищожи червата на червата и дори да доведе до смърт.

Но какво можем да направим?

Необходимо е от време на време да детоксикирате червата. Ако имате акне, пъпки и възпаления по кожата си, тогава трябва да прочистите червата.

Трябва да ядете здравословни храни и да бъдете активни.

Тази диета може да помогне за възстановяване на чревната флора:

ЗАКУСКА

Пресни плодове.  Добавете малко смокини или сини сливи към сосовете. Пии много вода. Яжте натурален кефир, кисело мляко и извара. Избягвайте храни, които съдържат брашно и захар.

ВЕЧЕРЯ

Яжте зърнени храни без глутен като ориз или киноа зеленчуци и сурови зеленчуци по избор; редувайте с пиле и риба.

ВЕЧЕРЯ

Ориз или киноа, билки, сладки картофи.

Алтернативни:  пиле, риба, яйца, козе сирене, кисело мляко или извара.

Най-добре избягвайте червеното месо.

Яжте зрели и органични плодове, но винаги добре преди или след основните си ястия.

Слънцето (витамин D) също е полезно за червата. Елиминирайте захарта / бонбоните, капучиното, кравето мляко, червеното месо, газираните напитки, консервираните плодови сокове и белия хляб.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft