Бг звездите, които създадоха собствени марки и продукти (снимки)

вход през zajenata.bg
За Жената
Звезди
Бг звездите, които създадоха собствени марки и продукти (снимки)
11913
Източник: trafficnews.bg
Бг звездите, които създадоха собствени марки и продукти (снимки)

Те са известни, всички ги знаем, а голяма част от тях вее имат и свои собствени марки

Вафли с лицето и името на Криско заляха пазара в началото на лятото. Десертите на цена от 45 стотинки за обикновена и 65 стотинки с фъстъци могат да се намерят на всяка сергия в Пловдив и според търговците се продават като топъл хляб.

„Не съм си представял, че ще направя вафли. Направих! Мега вкусна и бясна — Бясна вафла Криско“, каза при представянето им рапърът.

Криско обаче не е първата родна звезда, решила да даде името си на търговски продукт.

 

Само преди две седмици един от спонсорите на Марица Пловдив – известна козметична компания, пусна специален продукт, с който ще подкрепи допълнително волейболния клуб. Става дума за крем за ръце в лимитирано издание, чийто дизайн е брандиран с цветовете и логото на жълто-сините. 100% от стойността на продажбите ще бъдат дарени на Марица.

Кремът с кауза, който омекотява кожата и поддържа хидратацията, е със специално подбрани съставки, аромат и опаковка и със спортен и стилен дизайн.

“Ние сме социално отговорна компания и екипът ни единодушно реши да дарим 100% от стойността на всяка продадена бройка от SNB Крем за ръце с бизаболол в подкрепа на волейболен клуб Марица,” заяви Емилия Динкова, управител на компанията и член на УС на пловдивския клуб. “Вярваме, че нашата кауза ще стане и обща, защото децата и юношите се чувстват по-добре в спортните зали и когато са ангажирани с дейности, които ги изграждат и развиват. Гордеем се с постиженията на прекрасните млади дами от Марица и сме сигурни, че не сме единствените. Това ни вдъхнови да разработим грижа, която да носи позитивно послание и дух на успех.”

 

Собствен парфюм пък има Спортист № 1 на България за 2015 г. Габриела Петрова. Проектът е реализират с помощта на друга българска козметична компания дългогодишен партньор на СКЛА "Локомотив" Пловдив.

"Габриела ще е рекламното лице не само в България, но и в чужбина, тъй като продуктът ще бъде предлаган и на международния пазар. Тя вече е едно от най-разпознаваемите лица в леката атлетика, което ни позволява без притеснение да разпространяваме продукта навън", споделиха от ръководството на фирмата при представянето на парфюма.

Преди старта на Уимбълдън миналата година най-добрата ни тенисистка Цветана Пиронкова обяви, че ще играе в екипировка, дело на собствената й марка – „PIRONETIC“.

 „Щастлива и развълнувана съм да ви представя „PIRONETIC“! Това бe моят таен проект през последната година и въпреки че с екипа ми още работим върху него, реших че е време „PIRONETIC“ да направи дебюта си“, сподели пловдивчанката в социалните режи.

„Какво по-добро място за това от любимия ми турнир – Уимбълдън!“, добави още Цвети.

Пловдивската красавица Николета Лозанова има цяла серия със своето име. От години плеймейтката и тв водеща е рекламно лице на известна българска козметична компания. Освен парфюм, има душ-гел и лосион за тяло за дамите, а за господата: шампоан душ-гел. Продуктите са разработени специално за НиЛо.

„За мен е като сбъдната мечта още под душа да мога да ухая на любимия си парфюм, а вие знаете, че аз обичам да мечтая смело и безотговорно“, сподели Николета. „От компанията осъществиха мечтата ми, защото сега мога да се къпя с душ-гел с любимия ми аромат, да се погрижа за кожата си след душ с лосион за тяло със същия аромат и накрая като финален акорд да добавя и няколко капки парфюм…толкова дълготраен, че през целия ден да усещам интензивното му присъствие като втора дреха…“

Собствени ухания имат и някои от звездите на родната поп фолк сцена като Ивана, Глория, Азис и Есил Дюран. Ароматът на Азис се предлага в два унисекс варианта, в красиви шишенца и лъскава опаковка, носещи имената Azis – that boy и Azis – I am.  “Те са уникални, направени за Азис и за неговата прелюдия - преминаването му към Васил. Всичко внасяме от Европа и производството на парфюма е много скъпо. В опаковката има и малък диск-изповед на Азис като бонус - с клип и мейкинг на видеото към „Онова момче“, разказаха преди време от парфюмерийната компания, изработила уханията.

 

Ароматът на Есил пък се нарича „Пети юли“ (рождената дата на певицата) и се произвежда от немска фирма. Уханната течност съчетава любимите аромати на Дюран - етерични масла от бял жасмин, кедрово дърво, мандарина, бергамонт. 

Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft