Останаха без пукнат лев: Хари и Меган загубиха 100 милиона долара, може би е време да си намерят истинска работа

вход през zajenata.bg
За Жената
Звезди
Останаха без пукнат лев: Хари и Меган загубиха 100 милиона долара, може би е време да си намерят истинска работа
18
Източник: За Жената
Снимков материал: Shutterstock
Останаха без пукнат лев: Хари и Меган загубиха 100 милиона долара, може би е време да си намерят истинска работа

Netflix реши да не подновява многомилионния договор с херцога и херцогинята на Съсекс, принц Хари и Меган Маркъл. Договорът, на стойност 100 милиона долара, беше подписан през 2020 г. и изтича през септември тази година.

Както съобщава британският вестник „Сън“, сътрудничеството не донесе резултатите, на които се надяваха.

„Няма лоша кръв между тях. Просто всичко свърши“, каза неназован източник пред британския портал.

Сериалът „С любов, Меган“ продължава, но публиката не го гледа

Въпреки че Netflix няма да поднови договора си, вторият сезон на „С любов, Меган“ ще се излъчи през есента. Гледаемостта на първия сезон обаче е опустошителна, сериалът се класира на 383-то място в списъка на Netflix, с едва 5,3 милиона гледания от премиерата си на 4 март.

 

Хари Меган

Снимка: Принтскрийн

От друга страна, документалният филм „Heart of Invictus“, продуциран от Хари и премиерно излъчен на 10 декември, е гледан само от 500 000 зрители , което го свали до 3436-то място в платформата.

Единственият истински успех в портфолиото им от Netflix остава документалният сериал от 2022 г. „Хари и Меган“, който все още държи рекорда за най-гледания документален дебют в историята на Netflix.

Netflix: Умно решение

Източник, близък до платформата, твърди:

„Netflix беше доволен от отличните рейтинги на първия документален сериал и бързо се записа за втори, но това наистина ще бъде последният път, когато виждаме Хари и Меган на екраните си.“

Допълва се, че нито Меган, нито Хари са недоволни от резултата.

„Те постигнаха първоначален успех и създадоха едно от най-обсъжданите предавания на всички времена“, казва източникът.

Маркъл сълзи

Снимка: Профимедия

Меган стартира марката благодарение на Netflix

Сериалът „С любов, Меган“ послужи като трамплин за стартирането на нейния лайфстайл бранд „As Ever“, а Netflix също участва в разработването му. Главният изпълнителен директор на Netflix Тед Сарандос каза:

„Ние сме пасивен партньор във фирмата на Меган. За нас в момента тя е отличен модел за проучване и откриване на потенциал.“

Меган кулинарно предаване

Снимка: BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Съвместният живот като вдъхновение

Меган и Хари вече са подчертавали, че личният им опит, както като отделни личности, така и като двойка, ги е вдъхновил да изследват темите за смелостта, устойчивостта и необходимостта от връзка между хората,  които са се опитали да предадат чрез своите проекти.

Редактор: Петя Иванова
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft