Най-важните условия да стопите вътрешните мазнини, които ви подуват

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Най-важните условия да стопите вътрешните мазнини, които ви подуват
18201
Най-важните условия да стопите вътрешните мазнини, които ви подуват

Най-важните условия да стопите вътрешните мазнини, които ви подуват 

Пийте вода!

Топла или по-близо до гореща.  Освен ако, разбира се, не искате метаболизмът ви да се ускори и да се отървете от излишната висцерална мазнина, за да отслабнете по-бързо.

Тялото се нуждае от вода за транспортиране и отделяне на продукти от гниене.

Няма да се уморя да повтарям:  класическата норма е чиста питейна вода по 30 мл на 1 кг от теглото ви на ден.  Цифрата може да се промени в по-голяма степен, ако човек води активен начин на живот или живее в регион с горещ климат. И обратното, цифрата може да е по-ниска, ако начинът на живот е заседнал и районът на пребиваване е доста суров в климата (има обаче забележка: в студено време топлите напитки без захар са полезни).

Включете в диетата си храни, богати на Омега-3, Омега-6 и витамин С

Заедно тези елементи не само подобряват здравето на организма като цяло, но и спомагат за регулирането на метаболитните процеси.
Според едно интересно проучване, проведено в продължение на 12 седмици на 3 групи хора на различна възраст, приемащи Омега-3 ускорен метаболизъм:

  • с 3,8% при младежта;
  • с 5,4% при възрастни;
  • с 14% при възрастни жени.

В допълнение, омега киселините дават усещане за ситост, а в комбинация с упражнения ускоряват растежа на мускулите и насърчават по-бързото разграждане на излишните мазнини.

Кои продукти съдържат много Омега-3:

Други ненаситени мастни киселини също са полезни.  По-специално Омега-6.

А витамин С, от своя страна, 30% ускорява премахването на излишните мазнини. Най-добрите източници на "аскорбинова киселина":
От този списък специално препоръчвам кучешка роза. Тя е не само рекордьор по съдържание на витамин С, но и го задържа много повече от киви, донесени отдалеч.

Обърната стойка

Много полезен за ускоряване на метаболизма и възстановяването като цяло. Висцералната мазнина ще мине много по-бързо, ако поне ден по-късно да застане за минута в позицията на „Бреза“.

"Бреза" - 1 поза, която замества комплекса от аеробни упражнения

Именно тази поза засилва движението на кръвта през гръбначната артерия към тилната област. А това от своя страна стимулира работата на всички центрове на висцерална регулация в структурите на мозъка. В резултат на това функционирането на всички системи се подобрява.
Освен това в положение "Бреза" затягаме щитовидната жлеза с брадичката. И това има благоприятен ефект върху нейната работа, нормализира хормоналния фон, помага да се отървете от най-устойчивите мастни натрупвания по вътрешните органи.

Укрепване на мускулите на кората

Най-доброто упражнение за тях е редовен бар.  Изработена в правилната техника.

Заздравените мускули на кората помагат да се поддържат органите в правилното положение, както и да се облекчи натоварването на гръбначния стълб и да се подпомогне формирането на стойка.

Всичко това пряко влияе върху количеството висцерални мазнини. В крайна сметка, ако няма силни мускули, които да поддържат гръбначния стълб и органите, тогава какво остава за тялото? Във всеки случай тя ще се стреми да защити всички вътрешни системи. И го направете по друг наличен начин - да оставите настрана "вътрешната мазнина" в големи количества.

Локално укрепване на метаболитните процеси в корема

Те включват упражнения и масаж за подобряване на кръвоснабдяването и метаболизма в корема.
Знаете ли, че тялото консумира мазнини по-бързо в тези области, където се увеличава кръвообращението? Там всички процеси протичат ускорено.
Най-простото от упражненията е любимото ми „Коте“.
Обикновено завършвам това упражнение с "мост" и след това давам гръб на почивка в "сгъвката" (седнал на пода, краката изпънати напред, опитайте се да лежите на краката си изцяло, облегнал лице на пищяла).
"Коте" помага да се направи гръбначният стълб по-гъвкав, подобрява функционирането на стомашно-чревния тракт и ускорява разграждането на мазнините в корема.
Масажът на корема също е много полезен.  Но! Не бих препоръчал да го правите сами. Или трябва да се научите да моделирате коремен масаж под ръководството на специалист.
Най-сигурният начин е просто нежно да галите корема по часовниковата стрелка. Но, разбира се, масаж от специалист ще даде резултати много по-бързо.

Какъв е този вълшебен десети път?

Надявам се всички да разберат: само с едно "Коте" или "план" не можете да се отървете от вътрешната мазнина. В крайна сметка, за да ускорите метаболизма, трябва да се движите много повече. И най-добрият начин е да ходите!

На място, на улицата, „скрито ходене“ от Олена Пятибратова, на симулатора, на пода - навсякъде! С тояги (скандинавски) или просто с добро умерено темпо.

Ходенето е много по-безопасен вариант за физическа активност в сравнение с бягане и тренировки във фитнес залата.

Ходенето е безплатно, достъпно за абсолютно всички. Всичко, от което се нуждае, е лично желание. Обърнете внимание, че дори не пиша, че ходенето отнема време. Защото това, което човек наистина иска, той винаги ще намери дори няколко минути. Но всеки ден. И в идеалния случай - поне половин час на улицата.

И ако добавите към този ежедневен клек, ефектът ще се увеличи почти 2 пъти. Ще успеете ли да седнете толкова пъти, колкото сте на възраст?

Други интересни техники за избавяне от висцерални мазнини включват:

Содни бани  

Може да напиша отделна статия за тях. Защото методът за вземане на такива вани е специален.

Опаковане с прилепнал филм.  По-добре е да ги комбинирате с упражнения и да не носите филм върху тялото повече от 30 минути.

Добавяне към диетата храни, които ускоряват метаболизма.  Това е предимно джинджифил, куркума и други подправки. Има обаче едно голямо „но“: според

Аюрведа приемът на продукти, които „възпаляват кръвта“, е противопоказан при хора с преобладаващ тип жлъчка (Пита). Такива хора обикновено са много темпераментни, импулсивни в движенията, податливи на акне, имат горещи ръце и парещи очи. Ако от друга страна имате хладна кожа и не сте склонни да се втурнете някъде с глава, тогава най-вероятно подправките и подправките ще са полезни.

Грижете се за здравето си!

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft