3-дневна диета за експресно вталяване - почваш я в петък вечер, а в понеделник колежките те гледат завистливо:

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
3-дневна диета за експресно вталяване - почваш я в петък вечер, а в понеделник колежките те гледат завистливо:
52296
Източник: mila.bg
3-дневна диета за експресно вталяване - почваш я в петък вечер, а в понеделник колежките те гледат завистливо:

На повечето жени най-големият проблем са онези 2-3 излишни килца , които отказват да изчезнат, независимо колко се ограничаваме в храненето. Ако разпознавате себе си в казаното, то днешната ни диета е за вас.

С нея ще се разделите с близо 3 кг, контролирайки храната си и то само през почивните дни, вместо да гладувате почти цяла седмица.

Вместо да се лутате между тази и онази диета, шейкове и скучни салати в продължение на месеци и дори години, може просто да ядете нормално през седмицата и да имате
специални диетични уикенди, за да се сдобиете отново с тялото, което сте имали през пубертета.

Ето плана на прочутата 3-дневна диета за експресно вталяване - почваш я в петък вечер, а в понеделник колежките завистливо ще гледат новата ти фигура:

3-дневна диета

Събота

Закуска: сандвич с ръжен хляб и 200 г котидж сирене или извара. Кафето и чаят също са позволени, но забравете за захарта и подсладителите

Обяд: салата от 1 авокадо, 1 краставица, половин варен картоф, няколко крутона, поляти с вкусен салатен дресинг от лимонов сок, копър, горчица и пипер

Вечеря: 100 г риба с подправки на фурна.

За десерт 200 г кефир или нискомаслено кисело мляко

Неделя

Закуска: чаша зелен чай без подсладители и 2 големи бисквити без захар

Обяд: салата от 2 големи варени картофа, половин малка зелка, 1 чаша жълта царевица, 1/2 с.л. зехтин Вечеря: 100 г пилешки гърди, 1 варено яйце и домат.

За десерт: 200 г кефир или нискомаслено кисело мляко

Преди да започнете тази диета, консултирайте се с личния си лекар дали тя е подходяща за вас или ако трябва да добавите някои други съставки, от които се нуждаете.

За по-добри резултати спортувайте по 30 мин през тези два дни. Тичайте танцувайте, скачайте или правете аеробика. Намалете въглехидратите и приема на мазнини наполовина. Това означава, че може да изядете парче шоколадов чийзкейк, но по-малко.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft