4 упражнения за гарантирано изгаряне на мазнини

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
Фитнес и Спорт
4 упражнения за гарантирано изгаряне на мазнини
209
4 упражнения за гарантирано изгаряне на мазнини

Необходимо е невероятно количество усилена работа, за да се създаде стройна фигура. Факт е, че много от нас не се интересуват от такова тяло.

Въпреки това повечето хора се грижат за външния си вид и здравето си.

Ако погледнете физиологичния състав на човешкото тяло, ще започнете да разбирате колко прекалено сложен е той.

Тази сложна система се нуждае от движение, в противен случай ние жертваме както външния си вид, така и здравето си. И не е нужно да прекарвате часове във фитнеса.

Това отнема малко дисциплина и малко време. Но първото изискване е това, с което повечето хора имат проблеми.

 

4 упражнения за изгаряне на мазнини

И така, ще опишем четири упражнения, които ще възстановят и подобрят вашата енергия, движения и сила, помагайки да изгаряте телесните мазнини.

 

Упражнение номер 1

Цел: Упражнението за влачене и пускане ще направи ежедневните движения много по-плавни. Мускулите ще бъдат по-малко податливи на болка.
движение:

Застанете с краката на ширината на раменете.

Наведете се леко напред по бедрата, като държите пресата „стегната“.

Върнете лактите си назад до бедрата (дръжте ги близо до тялото); стегнете мускулите на гърба.

Върнете се в изходна позиция.

Упражнение номер 2

Цел: Нашите навици за бързо хранене обикновено се проявяват в слаба преса. Това въртящо се упражнение включва централната част на корема и косите мускули. В допълнение, движението също може да помогне за предотвратяване на наранявания в долната част на гърба.
движение:

И така, седнете с коленете си, наведени под ъгъл от 45 градуса, краката на пода.

Вземете топката (със или без гири) пред гърдите.

Особено поддържайте дълъг и прав гръб, напрягайки корема.

Облегнете се на няколко сантиметра над нивото на земята.

Бавно завъртете торса си надясно и поставете ръцете си до дясното бедро.

Повторете движението вляво.

Упражнение номер 3. 

Назначение: Повдигането на неща, разтягане и други ежедневни задачи изисква активиране на долната част на тялото и централните мускули.
движение:

Застанете с разтворени крака на нивото на раменете, с тежести в ръцете, ръцете трябва да са изпънати над раменете.
Поддържайки гърба си възможно най-прав, приклекнете.

Упражнение 4. 

“Дъската” е може би най-доброто упражнение за укрепване на централните области на корема. В допълнение, това движение укрепва и мускулите на гърба, като включва гърдите, задните части, краката и раменете. Това може би е пълно упражнение, тъй като включва няколко части на тялото в плавно движение.
движение:

Заемете позицията както е показано на снимката и застанете на лактите успоредни на пода. Тялото ви трябва условно да върви по права линия. Дръжте лактите си на нивото на раменете, не се накланяйте и не се опирайте на пода.

Поставете краката си един до друг и стегнете корема. Ангажирайте всички мускули на тялото, увеличете максимално напрежението на пресата, дупето и краката за 15 секунди. Но с времето това време си струва да се увеличава.

Изпълнете упражнението в няколко преминавания.

Редувайте и повтаряйте.
(Забележка: уверете се, че вашият ритъм на дишане остава постоянен, вдишайте през носа и издишайте силно през устата)

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft