Китайски учени направиха смразяващо откритие в недрата на Земята - ето какво ни очаква:

Сблъсъци, катаклизми, вируси и така нататък силно влияят на Земята и нейното състояние. Не е изненадващо, че нашата планета, с оглед на всички тези обстоятелства, започва да се преустройва и животът на нея започва да се променя. Освен това, понякога не за добро.

Изследователи от Пекинския университет анализираха траекториите на сеизмичните вълни през последните 60 години, които се разпространяват в земната кора в резултат на земетресения. Оказа се, че от 2009 г. насам практически няма разлики във времето при преминаването на вълните - това показва, че ядрото на Земята е спряло .

Резултатите са в съответствие с промените от части от милисекунди в продължителността на деня, според проучване, публикувано в списанието Nature Geoscience. Освен това регистрираните аномалии на магнитното поле говорят в полза на теорията за спирането на земното ядро .

Но как всичко това може да повлияе на живота ни? В крайна сметка, ако магнитното поле отслабне, целият живот на планетата ще умре. Този сценарий се смята за най-страшния и опасен за нас, но учените са убедени, че неговото развитие е малко вероятно. Въпреки това изследователите са уверени, че подобни промени в движението на Земята си заслужават постоянно наблюдение и изучаване.

магнитно поле Земя