14 Март 2014
5867
Големите, световно известни компании не са станали успешни от само себе си, техния път към успеха е дълъг, а малките тайни на дизайнерите на лого знаците каквито днес познаваме, са помогнали да бъдат идентифицирани и позиционирани на пазара. След спечелените милиони може да бъде по-лесно, а успехите се нижат един след друг.
Намаляването на бюджета е в ущърб на пазара и може да доведе до спад, така че в този сектор се инвестират огромни суми пари. Логото на всяка марка е личен подпис, начин на комуникация и може би най-важният маркетингов коз, защото е уникален и разпознаваем. Именно поради това е много важно каква история всеки логотип разказва на потенциалните потребители.
Loading the player...
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари