Международна онлайн верига предлага парфюми и козметика на българския пазар

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Международна онлайн верига предлага парфюми и козметика на българския пазар
11515
Международна онлайн верига предлага парфюми и козметика на българския пазар

С всяка изминала година електронната търговия бележи ръст и заема все по-голям пазарен дял в различни области на търговията. Удобството, бързината, по-изгодните цени и спестяването на време са основните предимства на електронната търговия, поради които все повече хора прибягват към нея.

Днес ще ви запознаем отблизо с един от най-големите онлайн магазини на българския пазар, предлагащ оригинални парфюми и маркова козметика от всички реномирани марки.

Сигурно вече повечето от вас се досетиха, че става въпрос за Parfimo.bg

Имам предварително уговорена среща с управителя на компанията г-н Филип Филипов, който ще ни разкаже повече за дейността на фирмата и ще отговори на поставените от мен въпроси.

-Добър ден г-н Филипов, благодаря за отделеното време. Нека започнем с първия въпрос – разкажете ни малко повече за Parfimo.bg. Малко повече история за компанията и за дейността ѝ?

 

Добър ден на всички ваши читатели, Parfimo.bg е официален представител за България на голямата чешка парфюмерийна и козметична онлайн верига Elnino parfum s.r.o. Компанията притежава 10 работещи онлайн магазина към момента в различни страни от Европейския съюз и един в САЩ, като броят на новооткритите онлайн магазини постоянно нараства, тъй като компанията се развива с бързи темпове. Накратко за историята на компанията- създадена е преди 15 години в Чехия като дистибутор и търговец на оригинални парфюми и козметика. Предлагането на качествени оригинални продукти, огромен асортимент, високо ниво на клиентско обслужване и едни от най-ниските цени на пазара са факторите, които бързо правят компанията един от най-големите дистрибуторите на едро и дребно в Централна и Източна Европа.

Какви видове продукти предлагате към момента във Вашия онлайн магазин?

Асортиментът ни е огромен- над 438 000 продукта, като постоянно се разширява- включва парфюми и козметика от над 500 реномирани марки. От скоро Parfimo.bg има изцяло нов сайт с адаптивен дизайн и удобна мобилна версия, на който потребителите ще могат да пазаруват още по-лесно и бързо. Сайтът разполага и с иновативни филтри за търсене, които правят потребителското преживяване на сайта още по-приятно. Компанията разполага с огромни климатизирани складове с обща площ 10 000м2, в които се съхраняват над 1 милион продукта, готови за изпращане към крайния клиент.

Понеже компанията Ви има клонове в много европейски страни и имате достатъчно наблюдения за международните пазари, може ли да кажете какви трудности срещате конкретно на българския пазар?

Най-големият проблем, с който се сблъскваме ежедневно е липсата на контрол на качеството на предлаганите продукти от онлайн магазините. За наше всеобщо съжаление, на българския пазар се срещат доста некоректни онлайн магазини, предлагащи неоригинални парфюми, като това никъде не е отразено в сайтовете им, че парфюмите, които предлагат не са оригинални. Много клиенти, които за първи път купуват от нас проявяват опасения за автентичността или качеството на парфюмите, тъй като вече са се „опарили“ от такъв некоректен търговец, който им е продал фалшификат. Разбира се след първата поръчка от нас всички опасения отпадат, като дори повечето ни стават редовни клиенти след това.

Как да се предпазят клиентите от такива некоректни търговци, които се опитват да им продадат фалшив парфюм?

За съжаление, става все по-трудно различаването на оригиналните парфюми от фалшификатите само по външен вид и визия, тъй като производителите на фалшификати правят все по-трудно различими копия, които в повечето случаи се разбира, че са такива, чак когато потребителя ги изпробва върху себе си. Тъй като липсва институционален контрол на качеството на предлаганите от онлайн магазините продукти, най-сигурно е потребителите да заложат на големи, утвърдени и доказани търговци и онлайн магазини с добра репутация, които са отдавна на пазара и се ползват с добри клиентски отзиви.

Как виждате развитието на електронната търговия у нас?

- Електронната търговия у нас се развива със сравнително бързи темпове с годишен ръст около 21-23%. Това означава, че все повече хора започват да се възползват от предимствата ѝ и да правят онлайн поръчки за стоки от най-разнороден характер. Горната възрастова граница също се вдига с всяка изминала година и възрастовия диапазон на онлайн потребителите към момента се простира в широки граници- от 18 до 60+ години, като най-активни са потребителите от възрастова група от 18 до 45 години.

Очаквам ръста на електронна търговия у нас да продължи да нараства и да запази тези темпове на растеж, защото удобствата и ползите, които този вид търговия предлага, стават все по осезаемо търсени и нужни в забързаното ежедневие на всеки един от нас, спестявайки време, усилия и не на последно място пари.

Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft