10 продукта, които задължително се превръщат в мазнини часове, след като ги хапнем:

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
По-здрави
10 продукта, които задължително се превръщат в мазнини часове, след като ги хапнем:
4631
10 продукта, които задължително се превръщат в мазнини часове, след като ги хапнем:

Диетолозите заслужиха редица похвали, след като реабилитираха мазнините като единствените виновници за натрупването на излишни мазнини , посочвайки като погрешно схващането, че има паралел между мазнините в храната и мазнините под кожата.

Вместо мазнините като главен виновник за затлъстелите органи започнаха да сочат въглехидратите. Но всичко в този свят има своя собствена тъмна и светла страна, и когато лекарите бойкотират въглехидратите, те трябва да внесат яснота, добавяйки само една дума: "бързите".

За да не ви заливаме с повече информация, пристъпваме направо към темата - ето 10-те продукта, които задължително се превръщат в мазнини :

1. Захар

захар

Между думите "захар" и "въглехидрати" се поставя знак за равенство и има извинение за това - продуктът се състои от тях на 100%. Веднъж попаднала в тялото, захарозата се абсорбира незабавно, разделя се на фруктоза и глюкоза, подхранва тялото ни и ни дава сила и жизненост, което от една страна е добро и прави захарта задължителен продукт. От друга страна, за всеки продукт има своя норма на потребление, а при захарта това са 60 грама на ден за мъж и 50 - за жена. Нашето тяло се запасява със захар не само под формата на белите зърна, но и чрез други продукти. Излишъкът е неизбежен и тя бързо се отлагат под кожата под формата на мазнини.

2.

Скорбяла

скорбяла

Говорейки за опасностите от нишестето и неговото участие в образуването на ненужни килограми, е необходимо ясно да се разделят понятията. Що се отнася до естествената въглехидратна съставка на ориза, царевицата, ядките, бобовите растения, картофите и други подобни продукти, нямаме оплаквания към нишестето - то ни дава сила, стабилизира имунната система и предпазва от възпалителни процеси. Друго нещо са рафинираните и модифицирани нишестета, които са част от майонезата, хлебните изделия и десертите. В промишлени условия нишестето губи редица свои полезни свойства и придобива маса от вредни, което води до атеросклероза, хормонални смущения и наднормено тегло.

3. Бира

бира

Масивното бирено коремче с право се нарича такова. Всеки път, когато планирате да прекарате вечерта с трилитрова бутилка бира помнете, че тялото ни го счита за гориво. И като всяко гориво, бирата се изхвърля от тялото, за разлика от не винаги полезното мезе към нея, което тялото "облича" в подкожна мазнина и пази за тежки времена. В допълнение, малцът, без който бирата не е бира, е сред първите десет по отношение на гликемичния индекс.

4. Бял хляб

бял хляб

В един момент защитниците на здравословния начин на живот и техните предупреждения станаха истерични и заклеймиха без изключение целия хляб. Диетолозите е необходимо да възстановят справедливостта: заплахата от гънки на стомаха идва директно само от белия хляб. В производствения процес зърното е лишено от черупката и зародиша, т.е. от всичко добро, което е имало в него. За нас обаче остават нишестето, празните калории и бързите въглехидрати с нулева полза.

5. Сладкиши

сладкиши

Борите ли се за релефен торс? Сложете вето на сладкишите! Пастички, бисквити, кексчета, кроасани, пайове и всякакви други сладости всъщност вече съдържат много от нещата, споменати по-горе. Нито един от изброените сладкиши не се прави без пшенично брашно, модифицирано нишесте и захар, а изводите направете сами.

6. Газирана вода

газирано

В диетичната сода има по-малко калории, отколкото в обикновената? Това не е аргумент, ако разгледаме присъствието в състава ѝ на изкуствени подсладители, по-специално аспартам. Има проучвания, оспорващи правото му да се счита за здравословна алтернатива на захарта, и техните резултати показват, че отделянето на инсулин под давление на аспартама е сравнимо с това, което идва от обикновената захар и вече споменатия бял хляб. А там, където има инсулин, има и паласки по талията.

7. Изкуствено картофено пюре

картофено пюре

За времето, което ни спестява картофеното пюре, работещо по схемата "просто добавете вода", плащаме с нашето здраве. Готовото пюре на прах удобно разполага мазнинките по същите места като белия хляб, малца, бисквитите и другите вредни въглехидрати. Като цяло, това се отнася за всички продукти, които са преминали през промишлена преработка.

8. Грис

грис

Диетолозите отричат всичко, което обичаме и в което твърдо вярваме, включително подхранващата и вкусна каша от грис. Всъщност грисът е страничен продукт от преработката на пшеницата. В същността си сместа от въглехидрати, грис, щедро снабдени с мляко, захар и масло, става изключително хранителен и висококалоричен продукт. Тогава всичко се случва по схемата “въглехидрат-инсулин-глюкоза-излишък на тегло”, но ако редовно включвате гриса в храната на децата, рискът от затлъстяване на детето ще включва и рахит.

9. Шоколад

шоколад

Не е новина: шоколадът ни кара да пълнеем. Той, както и всички други популярни десерти, представлява бързи въглехидрати. А тези, за които яденето на няколко кутии с шоколадови бонбони е тривиална ежедневна задача, трябва да бъдат сериозно подготвени за срещата с неизбежното: тотална смяна на гардероба, защото старият просто не ни побира.

10. Дати

фурми

Водачите по отношение на гликемичния индекс, сушените плодове на финиковите палми са точно обратното на това, което са били в своето свежо и пълно с вода минало. Без вода фурмите са просто сладка маса от диетични фибри и бързи въглехидрати, и с всеки погълнат плод доближавате нуждата от съвет от диетолозите.

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft