3 лесни упражнения за радвижване и срещу болки в гърба и кръста по време на карантина (снимки)

вход през zajenata.bg
За Жената
Здраве
По-здрави
3 лесни упражнения за радвижване и срещу болки в гърба и кръста по време на карантина (снимки)
3094
3 лесни упражнения за радвижване и срещу болки в гърба и кръста по време на карантина (снимки)

Здравият гръб и кръст са ключът към младостта на целия организъм. Вътрешните органи не могат да функционират нормално поради неправилна стойка. Причината за това е постоянно седене на работа или у дома, лошата поза на тялото и рядка физическа активност. Този проблем е особено назрял при хора с наднормено тегло. Ето защо, много от тях се интересуват от въпроса как да коригират стойката си .

Специалисти твърдят, че упражненията за укрепване на гърба имат много по-голям ефект върху тялото, отколкото си мислим. Те влияят благотворно на лумбалната област и лекуват бъбреците, нормализират стойката, нормализират състоянието на кожата.

 

КОРЕКЦИЯ НА ПОЗАТА

Упражненията за стойката са изненадващо прости и не отнемат много време. Но те ще ви помогнат да увеличите размера на белите дробове, да подобрите функционирането на черния дроб, бъбреците, стомаха и червата. Има само три упражнения, те са много кратки, което означава, че можете да ги изпълнявате по всяко време и навсякъде.

 

Укрепване на бъбреците и долната част на гърба


Ефект : помага за укрепване на долната част на гърба и подобряване на здравето на бъбреците, спомага за заземяване и балансиране на тялото.

Как да изпълнявате : изправете краката заедно, пръстите на краката насочени право напред. Наклонете торса си напред и надолу, без да огъвате коленете. Лицето гледа нагоре, пръсти се опитват да стигнат до пода. Почувствайте мускулите на долната част на гърба. Задръжте за 10 секунди, след което се върнете в първоначалното си положение. Повторете 6 пъти.

 

Изправяне на гърба


Ефект : коригира стойката, подмладява очите, укрепва и изправя гърба, отваря гърдите, подобрява циркулацията на кислорода в кръвта.

=

Как се изпълнява : Застанете с прав гръб и бавно отпуснете главата назад. Останете в това положение за 15 секунди, дишайки дълбоко, равномерно и спокойно. Изпълнявайте няколко пъти на ден в удобно за вас време.

 

Разтягане на гръбначния стълб

Ефект : увеличава капацитета на белите дробове и улеснява дишането, подобрява функционирането на черния дроб, бъбреците, стомаха, червата, стимулира функцията на гениталиите, стяга стомаха, стимулира кръвоснабдяването на очите, облекчава умората и дава енергия.

Как да изпълнявате : изправете се, краката на разстояние 30 см един от друг, пръстите се затварят в ключалката. Поемете бавно, дълбоко дъх, повдигайки сгънати ръце над главата си с длани нагоре. Опитайте да се повдигнете на пръстите на краката. Погледнете направо или нагоре. Докато издишате, спуснете ръцете надолу. Повторете 6 пъти.

Корекцията на стойката с уелнес практика е прост и ефективен начин да превърнете негативните емоции в положителни, да освободите тялото от болезнено напрежение, да укрепите и подмладите сетивата и вътрешните органи.

Не забравяйте, че заседналият начин на живот е пряк път към стареене и упадък на целия организъм. Разберете какви добри навици трябва да развиете в момента, за да удължите младостта си .

Напредналата възраст не означава, че трябва да се откажете от себе си и да чакате края на живота. Като се научите да се справяте със стреса, вие ще гледате на много неща по различен начин и ще престанете да бъдете заложник на обстоятелствата .

От днес не бъдете мързеливи да отделите време за тези прости упражнения. Скоро ще почувствате облекчение. Не забравяйте да споделите тази информация с любимите си хора!

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft