7те суперсили на жените, за които мъжете могат само да мечтаят! Е, нека ни завиждат!

Позитивни мисли

Жените са най-погрешно разбраните същества в света! Казват, че мъжете са от Марс, а жените от Венера.

Може би това не е така, но „красивата половина” на човечеството има суперсили, за които „ужасната половина” дори не подозира!

Например:

1. Жените знаят как да разпознават изневярата веднага.

Жените могат да разпознаят изменника само с поглед към лицето му - и това не е шега! В Австралия е проведено проучване, в което на жени са показали снимки на непознати мъже и са ги помолили да познаят кой от тях е изневерявал на жена си.

Дамите в проучването разпознаха правилно 62% от тях!

2 Жените виждат повече цветове.

Жените различават цветовите нюанси по-добре от мъжете.

Учен в Израел изучавал тази сфера в продължение на много години и открил, че докато мъжете виждат по-добре как обектите се движат, жените могат по-добре да идентифицират различията между различните нюанси.

3 При жените стресът допринася за съпричастност.

Оказва се, че жените могат да превърнат стреса в дарба. Според проучване от 2014 г. в стресови ситуации жените общуват по-добре с другите, докато мъжете, напротив, стават по-егоистични.

Учените предполагат, че това се дължи на две причини. Първо, жените се стремят да общуват с надеждата, че други хора ще им помогнат да премахнат причината за стреса. Второ, под стрес те произвеждат повече окситоцин, което ги прави по-общителни.

4 Жените имат по-силен имунитет.

Известно е, че женската имунна система е по-силна от мъжката. Това се дължи на биологичните различия между половете. В женското тяло има повече малки регулаторни РНК молекули, които укрепват имунната ни система.

5 Жените имат по-развита интуиция.

Според проучване на Университета в Торонто, по време на овулация, жените могат по-точно да определят сексуалната ориентация на мъжа, отколкото през други периоди.

6 Жените усещат опасността по-остро.

Всички жени са напълно наясно с опасността веднага след овулацията. Японски учени провели проучване, в което помолили жените да открият скритите на снимката змии.

Учените са предположили, че повишените нива на прогестерон, заедно с хормони като кортизол и естрадиол, могат играят ключова роля за повишаване на тревожността на жената и способностите за откриване на опасност.

7 Жените се справят по-добре с много задачи едновременно.

Няма съмнение: жените са много по-добре адаптирани, отколкото мъжете. Британски учени проведоха серия от експерименти, в които сравниха мъже и жени. Жените се справиха с всички задачи по-бързо и по-внимателно! Учените открили, че жените са далеч по-методични и организирани от мъжете.

Е, знаехте ли за вашите супер сили?