8 варианта за меню за лечебен глад-Един или два пъти седмично не вреди, даже помага да се пречистим

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
8 варианта за меню за лечебен глад-Един или два пъти седмично не вреди, даже помага да се пречистим
9629
8 варианта за меню за лечебен глад-Един или два пъти седмично не вреди, даже помага да се пречистим

Дните на гладуване трябва да се провеждат от време на време от всички, дори и тези, които не страдат от наднормено тегло . Според учените, сега човечеството навлезе в ерата на преяждане: изобилие от храна замести нередовното хранене, което зависи от резултатите от лова.

Затова диетолозите стигнаха до еднозначното заключение: балансираната диета днес е употребата на здравословни храни всеки ден и кратки периоди на пълно или частично гладуване . Ако намалите диетата си до 500 калории 2 пъти седмично, можете да се отървете от излишното тегло и да подобрите общото състояние на организма. Как ви харесва тази алтернатива на изтощителните диети?

Подготвили сме за вас 8 варианта за разтоварващи дне на лечебен глад. Изберете коя диета ви харесва!

За зимните зеленчуци

Ще ви трябват 300 г моркови, 300 г варено цвекло, 2 яйца и 1 супена лъжица растително масло.

Настържете зеленчуците на едро ренде, нарежете яйцата на кубчета, смесете всичко и подправете с растително масло (маслиново, сусамово или ленено семе). Ако желаете, можете да овкусите ястието с капка лимонов сок. Салата трябва да се яде през деня на пет етапа.

Краставица
Най-добре е да направите това през лятото, когато можете да закупите домашни био зеленчуци на пазара. Просто разделете 1, 5 кг краставици и един куп всякакви зеленолистни зеленчуци на пет хранения.

Сирене и яйце

В този режим закуската се състои от чаша кафе със 100 г твърдо сирене, обяд с 2 яйца и чаша чай и вечеря от 200 г сирене и чай.

Ориз 

150 г неполиран ориз трябва да се измие няколко пъти и да се вари в леко подсолена вода. Необходимо е да се яде ориз през деня в три дози. Можете също така да си позволите закуска от малки моркови, ябълки и чушки.

 

Менюто с протеини е следното:

За закуска са разрешени 100 г твърдо сирене и кафе, за обяд 2 варени яйца и 100 г варено пиле, вечер можете да хапнете 200 г извара и да изпиете чаша кисело мляко преди лягане.

Плодове
През деня е позволено да се яде 1,5 кг плодове, с изключение на банани. Можете да се запасите с ябълки и за промяна да оставите малко сурови и малко да изпечете с канела и капка мед.

Елда-кефир
200 г елда трябва да се залива с вряла вода вечер, така че водата да покрие крушите с около 2 см, след това да се увие, оставете за една нощ. Разделете получената каша и 1 литър кефир с ниско съдържание на мазнини на пет приема.

Кефир
Такъв гладен ден перфектно почиства червата и нормализира работата му. Лесен за пренасяне! През деня е разрешено да се пие 1,5 литра кефир с ниско съдържание на мазнини.

Всеки гладен ден прави фигурата по-слаба, почиства кожата, черния дроб и червата. Ден, прекаран без обилна храна, преконфигурирайте тялото, за да намалите допълнително изядените порции.

Препоръки за деня на гладуване

При стомашно-чревни заболявания плодовете и кефирните дни могат да бъдат противопоказани, затова преди да започнете разтоварването, се консултирайте с лекар.

Опитайте се да планирате нещата така, че денят ви на гладно да е спокоен, без нервен стрес и физически натоварвания.

Опитайте се да ядете леко писане в навечерието на деня на гладно, особено с вечерята.

Надяваме се, че нашите препоръки са ви били от полза. Бъдете здрави и не забравяйте да споделяте интересни статии в социалните мрежи!

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft