Фирма за дамско бельо се отказа от фотошоп и вижте как скочиха продажбите!

вход през zajenata.bg
За Жената
Модни
Фирма за дамско бельо се отказа от фотошоп и вижте как скочиха продажбите!
20331
Фирма за дамско бельо се отказа от фотошоп и вижте как скочиха продажбите!

Пропагандата на здравословния начин на живот и стройното тяло с всеки изминал ден набира все по-големи обороти. Само че не на всеки е съдено да има параметри 90–60–90.

Някои девойки са склонни към пълнота. И, колкото и да се измъчват с многочасови тренировки, те никога няма да успеят да постигнат идеалните мерки. През 2014 г. търговската марка за долно бельо Aerie направи хитър ход и пусна в мрежата кампания с хаштаг #AerieREAL, която целеше да докаже, че главното в жената е естествената красота и е важно как тя се чувства в собственото си тяло, е не какво изискват някакви натрапени стереотипи. 

В Aerie спряха да използват фотошоп и започнаха да канят на презентациите на колекциите си манекенки с пищни размери. И продажбите на фирмата започват да растат скорострелно. 

Главната цел на марката е да донесе до хората простата мисъл, че красотата не е във фотошопа, а вътре във всяка жена. Няма нищо странно в това, че ако вътрешно се чувстваш на 100%, то и околните ще те възприемат така. 



„Ние не отстраняваме индивидуалността на рекламните снимки – ако по тялото има татуировки, белези, гънки, никога не ги обработваме. Време е да станем реалисти и за гледаме реално на света”, обясняват от Aerie във Фейсбук.

Вероятно някои сега с пяна на уста, че доказват, че преди да се снима по бански тази девойка е трябвало да свали някое кило. Но, пък има много други, които харесват точно такива сочните дами. Изводът, е че всяка жена трябва да обича себе си такава, каквато е. 

Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft