Правилно отслабване след 40-Как да не напълняваме по време на менопауза

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
Правилно отслабване след 40-Как да не напълняваме по време на менопауза
15673
Правилно отслабване след 40-Как да не напълняваме по време на менопауза

В средата на 90-те години слабата и необичайна Кейт Мос се впусна в модния бизнес. И никой дори не мигна, когато това младо момиче започна да получава милиони и се превърна в универсален фаворит.

Оттогава е минало много време и сега Кейт не прилича много на това слабо момиче.

По едно време Кейт направи истински пробив в модата и се превърна в предшественик на няколко тенденции през 90-те години. Благодарение на нея унисекс и "хероин шик" станаха модерни (имиджът на изнемощели момичета, които приличат на наркомани). Очевидно моделът е проникнал в образа, защото самата тя се лекуваше повече от веднъж в клиники за лечение на наркотици.

Най-често за модели, дори и за предишните, външността е всичко. Но не за Кейт. Тя никога не е била последовател на здравословния начин на живот, злоупотребява с алкохол и наркотици. С течение на времето възрастта пое и формите започнаха да губят предишната си привлекателност, която не се измъкваше от очите на феновете и пресата.

Наскоро в  мрежата се появиха нови снимки на Кейт Мос от честването на 16-годишнината на дъщеря ѝ. И честно казано, феновете са много озадачени. Кейт Мос не е за първи път в центъра на скандала. Така че този път папараците, уловиха супермодела, не по най-успешния начин. Жената лежеше на яхта с приятеля и дъщеря си. Беше облечена в ярки бански, но явно не привлече вниманието. Всеки забеляза, че моделът има корем и целулит.

Разбира се, феновете я обвиниха в отпускане и липса на грижа за себе си. Журналистите отбелязват, че жената не само се е възстановила, но също е напълняла. Но няма да я критикуваме, защото просто погледнете колко свободна и щастлива е тя. Тялото не е всичко. Тя има любящ мъж и красива дъщеря, вярваме, че Кейт се отпуска и се оставя да бъде доволна от тях.

Да, и всички знаем колко трудно е да запазим фигурата след 40, а още повече по време на менопаузата. Стрии, целулит, увиснал корем - точно това жените неизбежно срещат в този труден период. Борбата срещу това не е лесна, но все още има спасение. Ето защо ще ви кажа как да запазите фигура и да отслабнете по време на менопаузата.

Как да отслабнем след 40

Климаксът е неизбежен процес, така че трябва да го приемете и да се научите да живеете с него. Това е много труден период за една жена, защото трябва да промените навиците и начина си на живот. На първо място, е необходимо да се преразгледат техните гастрономически предпочитания.
Колкото повече остаряваме, толкова по-бавен става метаболизмът. Това означава, че след 40 способността на тялото да гори калории е няколко пъти по-ниска. Ето защо, за да избегнете натрупването на тегло, трябва или да намалите броя на калориите в храната или да увеличите физическата активност. И най-хубавото е и двете.

Всъщност, за да поддържате елегантност след 40 години, не е нужно да преоткривате колелото, традиционните методи също ще работят. Цялата тайна е в правилната комбинация от балансирано хранене и физическа активност. Храната трябва да е пълноценна и редовна. Всички строги диети не пасват: теглото бързо се връща.

Опитайте се да намалите количеството на животинските мазнини и простите въглехидрати, заменете ги със здравословни продукти: зеленчуци, риба, постно месо. Премахнете от диетата бързо хранене и алкохол, те стимулират най-голямото увеличение на теглото.

И не забравяйте за физическото натоварване. Те трябва да бъдат редовни и наситени. В крайна сметка, тренировките са необходими не само за загуба на тегло, но и за подобряване на здравето. Изберете спорт, който ще ви хареса и го правете редовно. Не непременно да се потите във фитнес залата, подходящи са танци, йога и дори редовни разходки.

 

Бих искала да споделя за златните правила, които ви позволяват лесно да се запазите във форма и да удължите младостта.

 

10 ПРАВИЛА НА ЗРЯЛА ЖЕНА

--Спазвайте умереност на храната. Намаляването на броя на калориите насърчава по-бързото обновяване на клетките и прави тялото устойчиво на инфекции.

--Съобразявайте менюто по възраст. Хората над 40 години се нуждаят от специална диета: повече бета-каротин, калций, магнезий и селен.

--Работата ви трябва да носи не само пари, но и удоволствие. Това е много важно, защото подходящата работа, на която се чувствате уверени, удължава младостта. Но работата, която не ви харесва, само увеличава стреса, което уврежда здравето и износва тялото.

--Вашите отношения трябва да са хармонични. Хората, които живеят в пълна хармония и любов, остаряват по-късно.

--Живот с разбиране. Човек, който разбира какво и защо прави, по-рядко попада в депресия, живее в съзнателен живот и не върви с потока.

--Спазвайте жизненоважна дейност. Упражненията и активността ще помогнат за удължаване на живота.

--Здравословен сън в прохладна стая е друга гаранция за дълъг и комфортен живот. Така забавя метаболизма, който също помага да се забави остаряването.

--Не се отказвайте от капризите си. Дори и придържайки се към здравословен начин на живот, не забравяйте да задоволите вашите прищявки.

--Оставете се да ядете това, което отдавна сте искали. Малките радости ни правят по-щастливи.

--Ето какво искахме да ви разкажем за кулминация. Не го приемайте като краят на всичко, това е само нов период в живота, нов етап. Научете се да живеете с него и да се забавлявате!

 

Напоследък писахме как да се храни жена по време на менопаузата и как да следваме правилната диета .
Беше ли полезна статията за вас? След това споделете с приятелите си!

Дай твоята оценка:
2 от 3 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft