11 причини да ви е бавен метаболизма, а вие се питате откъде качвате килограми, всичко е ясно

вход през zajenata.bg
За Жената
Диети
11 причини да ви е бавен метаболизма, а вие се питате откъде качвате килограми, всичко е ясно
118721
11 причини да ви е бавен метаболизма, а вие се питате откъде качвате килограми, всичко е ясно

Една от основните причини за напълняване и ниска ефективност на диетите е забавеният метаболизъм в организма. Тайната на стройността на много слаби жени изобщо не е изтощителен пост или редовно посещение на фитнес, а просто в ускорен метаболизъм . Много хора го стимулират със специално подбран комплекс от продукти . Разбира се, никой не отменя здравословния начин на живот и правилния режим!

Нека да разгледаме възможните фактори, които забавят метаболизма . От 11-те причини по-долу вероятно ще се намери намек защо диетите не работят и тялото не бърза да се сбогува с тези излишни килограми.

 

 

Причини за бавен метаболизъм

Стрес
Нервното напрежение забавя метаболитните процеси. Проучванията показват, че по време на стрес женското тяло изгаря със 100 калории по-малко, отколкото в спокойно състояние.


Недостиг на желязо

Желязото действа като кислороден доставчик на мускулите. С кислородния глад нивото на енергия намалява, а с него метаболизмът се забавя. Не забравяйте да включите в диетата си храни, богати на желязо: елда, бобови растения, черен дроб.

Яденето на зеленчуци и плодове с нитрати

Плодовете, които би трябвало да са в полза на тялото, могат да му навредят! Следете качеството на зеленчуците и плодовете, които ядете : химикалите, с които те често се третират, пречат на нормалния метаболизъм.

Липса на йод
Щитовидната жлеза влияе пряко върху метаболизма, така че тя трябва да се подхранва от време на време с йодирана сол, както и да ядете морски дарове и яйца.

Твърде висока температура в къщата

Лекарите отдавна съветват да проветряват помещението преди лягане и причината за това не е само унищожаването на бактериите. Студът активира подкожните мазнини, които са отговорни за изгарянето на калории.

Грешни закуски
Постоянните закуски с бързи въглехидрати само вредят на фигурата. Заменете бисквитките, кифличките, сладките кисели млека с ядки. Полиненаситените киселини, които те съдържат, спомагат за повишаване на активността на хормоните, отговорни за изгарянето на мазнините.

сутрешен изгрев

Сутрешното слънце настройва тялото ни към правилния дневен ритъм. А то от своя страна регулира съня, количеството консумирана храна и изразходваната енергия. Вземете витамин D сутрин, за да засилите метаболитните процеси.

 

Премахнете силовите тренировки

С добро количество упражнения ще засилите метаболизма си до 48 часа. Не забравяйте, че колкото повече мускулна маса натрупвате, толкова по-малко телесни мазнини ще имате

 

Липса на млечни продукти в диетата

Млечните продукти съдържат хранителни вещества и киселини, които влияят върху изгарянето на мазнините и формирането на нови мускули. Освен това млякото съдържа калций, който е много важен за регулирането на метаболизма.

Недостатъчен прием на вода

Дневната норма на водата за нормален метаболизъм е 1,5 литра на ден. Зеленият чай изгаря добре калориите, а редица детокс напитки премахват токсините от тялото.

Нередовно хранене

Храните се нередовно, така принуждавате тялото да съхранява енергия, защото то не знае кога и дали изобщо ще има следващо хранене. Ядейки храна на всеки 3-4 часа, ще внесете стабилност в храносмилателната система и ще подпомогнете метаболизма.

Това са тайните, които тялото ни крие! Следете диетата си , яжте здравословни храни и поддържайте добра форма. И споделете полезна информация с приятелите си!

Дай твоята оценка:
5 от 1 гласа
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft